שיתוף
תגובות
כללי » "אני לא מבין איזה זיגזג עשה ראש הממשלה"
פרופ' לוי
פרופ' חזי לוי בביקורת נוקבת על כך שהממשלה אישרה את המשך ההקלות על המשק בניגוד להמלצות של גורמי המקצוע: "הדיונים נגועים בבהלת הבחירות"
תגיות:
פרופ' חזי לוי | צילום: לע"מ

חרף אזהרות גורמי הרפואה על עלייה בתחלואה בשל ההפרות הנרחבות בחג פורים, הממשלה אישרה אמש (שני) כי הפעימה השלישית תצא לדרך ביום ראשון הקרוב – עם החזרת כיתות ז'-י' ללימודים, ופתיחת מסעדות וגני אירועים על פי כללי התו הסגול והירוק. ב'חדשות 12' דווח כי פרויקטור הקורונה פרופסור נחמן אש ביקש מהשרים להמתין עם ההחלטה, אך הממשלה החליטה אחרת.

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, אמר היום כי ייתכן שההחלטות בקבינט הקורונה מתקבלות משיקולים פוליטיים, ברקע הבחירות לכנסת ה-24. "כולם סבורים שכל הדיונים האלה מושפעים ונגועים בבהלת הבחירות ומושפעים מהדבר הזה", אמר.

פרופ' לוי נשאל אודות שינוי בעמדתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהתיישר עם העמדה המנוגדת לזו של המומחים. הוא השיב: "משרד הבריאות הביא אתמול לדיון את הפעימה השלישית כפי שהיא ב-7 במרץ". לדבריו, "ללא ספק יושבים ומקבלים את ההחלטות שרים שכל אחד מייצג גם את ענייניו ואת המשרד עליו הוא מופקד. יכול להיות שדברים באים גם מתוך אג'נדה או מחשבה פוליטית גם".

"אני באמת לא מבין איזה זיגזג עשה ראש הממשלה", אמר לוי, "להגיד שנוח לי עם זה שהכול נפתח עם מקדם תחלואה 1? זה מעורר חשש ללא ספק. האם הבחירות תגרומנה לדברים אחרים? ימים יגידו". לדבריו, אני מקווה שהמציאות לא תטפח על פנינו ונצטרך לסגת אחורה לקראת פסח אם התחלואה תהיה כזאת שתלך ותעלה ותרוץ. סגר רביעי לא יורד מהפרק".

"שרי הממשלה יחד עם ראש הממשלה דנים בהצעות שאנחנו מביאים לא מהיום ולא מאתמול. אני מניח שהם מונעים מאג'נדות כאלו ואחרות, אנחנו מביאים את הדברים כמו שאנחנו רואים אותם לרבות אתמול בפעימה השלישית. האם הבחירות יגרמו לדברים אחרים? ימים יגידו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים