שיתוף
תגובות
צרכנות » הרשת עם סל המוצרים הזול ביותר למשפחה
שערי רווחה
'ידיעות אחרונות בדק ומצא כי סל המוצרים הזול ביותר ברשתות החרדיות הוא הנמכר ברשת 'שערי רווחה' • גורם בענף המזון: "זו תוצאה שלא ניתן להגדירה כפחות ממהפכה"
הקניה המשתלמת | צילום: shutterstock

ענף המזון החרדי: אחרי אירועי השבוע הקודם שהגיעו לשיא בהורדת אתר האון־ליין של אחת הרשתות, הגיעה בתחילת השבוע (ראשון) בדיקת 'ידיעות אחרונות' וטרפה את הקלפים.

מבדיקה שערך העיתון עולה כי סל הקניות הזול ביותר ברשתות השיווק החרדיות נמצא דווקא ברשת הקטנה ביותר – רשת 'שערי רווחה' שמפעילה נכון להיום שני סניפים ברחוב ירמיהו שבשכונת רוממה בירושלים.

בדיקת ידיעות אחרונות דגמה סל מוצרים ממוצע למשפחה החרדית ובו 120 פריטים. מהבדיקה עלה כי הפער בין הסל הזול ביותר (בשערי רווחה) ובין הסל היקר ביותר (בשפע ברכת השם) עומד על יותר מ־18%.

הסערה שהתעוררה בשוק המזון החרדי בעקבות הפרסום בידיעות אחרונות הביאה לידי ביטוי את ההצלחה הגדולה של הרשת הקטנה שהחלה את דרכה כבר לפני 30 שנה בסופר קטן בשערי עזרא והפכה לשם דבר בקרב תושבי ירושלים וסביבותיה.

גורם ותיק בתעשיית המזון הישראלית אומר, כי "העובדה שהצליחה לגבור על כל המתחרות הוותיקות בעלות הכיסים העמוקים ולהתברג בצמרת עם הסל הזול ביותר והמחירים המשתלמים ביותר למשפחה החרדית, נובעת מהתעקשותו של בעלי הרשת, חיים ניימן, לתת לצרכן החרדי את המחיר הזול ביותר לצד השירות וחווית הקנייה הטובים ביותר".

לדבריו, "מי שלא מבין קמעונאות לא יבין את גודל המהפכה שהביאה עמה שערי רווחה. התפיסה לפיה משפחה חרדית צריכה להסתפק במגוון מצומצם ובשירות בינוני במקרה הטוב כדי ליהנות ממחירים זולים, נפחה את נשמתה עם פרסום הבדיקה של ידיעות אחרונות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים