שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » בדקנו את המאוויק אייר 2 – וריחפנו מאושר
סקירה מקצועית
יאיר בן ארצי מצטרף לנבחרת הכותבים של 'בחזית מדיה' עם סקירה טכנולוגית שבועית, והפעם: הרחפן הבינוני שמשאיר אבק לגרסאות הפרמיום של המתחרות • כנסו לפריים
מאוויק אייר 2 | צילום: Gabe Shakour, שאטרסטוק

כחובב טכנולוגיה וצילום מושבע, קיבלתי לידי את הרחפן החדשני המאוויק אייר 2. רחפן הביניים של החברה החזקה בעולם בתחום, DJI האגדית.

הרחפן, כיאה לחברת על כמו זו, הגיע מצויד עם מיטב הטכנולוגיה העדכנית ביותר שאפשר כיום להציע – גוף אווירודינאמי, מערכות נגד התנגשות קדמית, אחורית ותחתונה, שאף קיבלה תוספת של לד עוצמתי לנחיתות בתנאי שטח חשוכים, מערכות יצוב מבוססות ג'יירוסקופ, GPS ומצפן.

כשאת כל זה מתחזקת מערכת בינה מלאכותית משופרת, הרחפן הופך לכלי בטוח ועמיד כמעט בכל מצב.

יכולות המעקב שלו אחרי אובייקטים עם ה"אקטיב טראק 2.0" משוכללת מתמיד, כשהוא מתעקש באגרסיביות לא לאבד את האובייקט שהוגדר לו למעקב.

הטווח שלו קיבל שדרוג יחסי מרחפנים אחרים בקטגוריה, בזכות הסוללה החכמה שלו ושיפור בשיטת הקלט רדיו. למעשה, הרחפן הזה מגיע לטווח מדהים של עד 10 ק"מ בטיסה אחת (!!!), וכל זה בשידור תמונה לאחור באיכות של 1080P.

ואם כבר מדברים על הסוללה, הפעם היא מספקת 34 דקות טיסה על שלושה תאים שעובדים במקביל כדי לאפשר לסוללה להוציא יכולת הספק של 14 וואט לכלי הקטן.

עם סוללה כזו באים ארבעה מנועי בארשלס עוצמתיים שזורקים את העוצמה על המדחפים (השקטים במיוחד אגב) במהירות שמאפשרת לרחפן להגיע למהירות מתקדמת של 70 קילומטר בשעה! לא רע לרחפן קטן שכזה, שעולה מחצית מאחיו הגדול והמקצועי – המאוויק פרו 2.

ומה בגזרת הצילום? הרחפן מגיע עם מצלמה 48 מגה פיקסל על חיישן בגודל חצי אינץ, גודל מכובד מאד לרחפנים. זאת, לצד גימבל (מייצב) שלושה צירים מתקדם.

מערך הצילום כולל אפשרויות מתקדמות, כגון פאנורמה, HDR, פונקציה חדשה בשם "סמארט" (צילום חכם) ווידאו ברזולוציה של 4K עד 60FPS, ו-1080P, עד 240FPS, עם פונקציית זום דיגיטלי 4X.

הפעם גם נוכל למצוא הייפרלאפס וטיימלאפס (ווידאו קפיצה בזמן, או במילים אחרות – הילוך מהיר) ברזלוציה של 8K, בזכות חישן המצלמה החדש.

אחרי כל הממתקים בא המחיר. אם עד היום תג המחיר בקטגוריה הזו עמד על 4,500 שקל לפחות, כיום הוא עולה כ-3,500 שקל בלבד לגרסה הרגילה, או 4,150 לגרסת הקומבו.

השילוב של מחיר טוב לצד מיטב הטכנולוגיה ויכולות מרשימות, בהחלט הופך את הרחפן הזה למשתלם ביותר לשנת 2020.

ומה לגבי הביצועים בשטח? על זה ועוד, במדור הזה בשבוע הבא!

MAVIC AIR 2 | צילום: Paopano, שאטרסטוק
MAVIC AIR 2 | צילום: Paopano, שאטרסטוק
תיעוד מרהיב של מפל בדרום קוריאה, שצולם באמצעות המאוויק אייר 2 | צילום: dipvisual, שאטרסטוק
מאוויק אייר 2 בפעולה | צילום: Hegel Photography, שאטרסטוק
MAVIC AIR 2 | צילום: Paopano, שאטרסטוק
MAVIC AIR 2 | צילום: Paopano, שאטרסטוק
MAVIC AIR 2 | צילום: Paopano, שאטרסטוק
MAVIC AIR 2 | צילום: Chepko Danil Vitalevich, שאטרסטוק
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים