שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בהזמנת ביידן: נשיא המדינה ממריא לארה"ב
ביקור פרידה
בטרם המריא אמר: "אני יוצא כעת, בפעם האחרונה בכהונתי כנשיא בשליחותה של מדינת ישראל, לביקור פרידה אצל בת בריתה וחברתה הקרובה ביותר של ישראל בעולם – ארה"ב
ראובן ריבלין | צילום: מארק ניימן / לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יצא הלילה, מוצאי שבת לביקור פרידה בארה"ב בהזמנת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. פגישת הנשיאים תתקיים ביום שני, י"ח בתמוז, 28 ביוני, בשעה 16:00 שעון ארה"ב (23:00 שעון ישראל), בבית הלבן.

בטרם המריא אמר הנשיא: "אני יוצא כעת, בפעם האחרונה בכהונתי כנשיא בשליחותה של מדינת ישראל, לביקור פרידה אצל בת בריתה וחברתה הקרובה ביותר של ישראל בעולם – ארצות הברית. בביקורי אפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ידיד אמת של מדינת ישראל שנים ארוכות, ואודה לו על הדאגה הכנה לביטחון ישראל ואזרחיה. אערוך גם סדרה של פגישות באו״ם שם נדון בסוגיות האזוריות העומדות לפתחה של מדינת ישראל ואפגוש את הקהילה היהודית בארה״ב היקרה לליבנו מאוד".

להלן סדר ביקורו של נשיא המדינה ראובן ריבלין בארה"ב:

יום ראשון, י"ז בתמוז, 27 ביוני: בשעות הלילה נשיא המדינה ימריא לביקורו המדיני בארה"ב.

17:30 שעון ארה"ב (00:30 שעון ישראל, 28 ביוני) נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יקיים מפגש עם ראשי הקהילות היהודיות בארצות הברית. במפגש ישתתף שגריר ישראל לארה"ב ולאו"ם גלעד ארדן ומנהיגים שונים מהארגונים היהודיים בארצות הברית.

יום שני, י"ח בתמוז, 28 ביוני: 16:00 שעון ארה"ב (23:00 שעון ישראל) נשיא המדינה ייפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. הפגישה תתקיים בחדר הסגלגל בבית הלבן.

18:00 שעון ארה"ב (01:00 לפנות בוקר, 29 ביוני שעון ישראל) נשיא המדינה ייפגש עם יושבת ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי פלוסי. בפגישה יקחו חלק חברי קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית ומהמפלגה הרפובליקנית, והיא תתקיים בבניין הקונגרס.

יום שלישי, י"ט בתמוז, 29 ביוני: 12:00 שעון ארה"ב (19:00 שעון ישראל) נשיא המדינה ייפגש עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש. הפגישה תתקיים במטה האו"ם בניו יורק.

13:30 שעון ארה"ב (20:30 שעון ישראל) נשיא המדינה יקיים מפגש עם שגרירים זרים לאו"ם. במהלך המפגש יישא הנשיא דברים.

21:30 שעון ארה"ב, נשיא המדינה ימריא בחזרה לישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים