שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בכירים בליכוד: "לא יהיה פריימריז בקרוב"
מחריפים את הטון
חיים כ"ץ: "אני חבר של סער ויש לי פונטציאל לערוק – אבל ברור שזה לא יקרה". ביטן: "מי שמכריז על התמודדות פוגע בליכוד". אקוניס: "זכותו של אדלשטיין להתמודד"
קמפיין הליכוד | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

בראיונות לכלי תקשורת שונים שהעניקו היום הח"כים אופיר אקוניס, דוד ביטן וחיים כ"ץ מהליכוד הם אומרים בפה מלא כי הם יתמכו בנתניהו וכי נכון לעכשיו הפריימריז לא על הפרק, כרגע הם נלחמים בלהפיל את הממשלה ותו לא.

חבר הכנסת, אופיר אקוניס, אמר ב'קול ברמה': "אין קטטות בתוך הליכוד. זכותו של אדלשטיין להודיע על התמודדות לראשות המפלגה. גם נתניהו התמודד בבחירות דמוקרטיות בתוך המפלגה וניצח בהם תמיד".

אקוניס הוסיף: "היה עצוב לראות את נפתלי בנט, משתמש בטקס חילופי ראשי השב"כ, כדי לעלוב בנתניהו, כמו ילד קטן, וזה מה שהוא – "קטנוני וילדותי"".

בהקשר לכך ולקראת ההתמודדויות השונות בין אם יהיו או לא התייחס אקוניס גם לחוק של אמסלם: "אני תומך בכך שאדם לא ישתמש בהונו הפרטי בשביל להתמודד למשרה ציבורית. יש בחוק של אמסלם היבטים טובים ומוסריים, אבל צריך להוסיף בזה כמה מגבלות".

בתוך כך התייחס גם אקוניס לרצח רבין ואמר: "זה היה אחד מהימים האפלים ביותר במדינת ישראל – מדובר ביום שחור. לצערי נראה שהשיח האלים וההסתה נגד נבחרי הציבור, לא פסקו אלא ממשיך לבעבע בימינו אנו".

גם ח"כ דוד ביטן התראיין בנושא הפריימריז ל'כאן חדשות ואמר: "אדלשטיין רוצה להתמודד על ראשות הליכוד וזו זכותו. אנחנו לא יכולים להתעסק במלחמות פנימיות. אנחנו חושבים שאנחנו יכולים להחליף את השלטון עם נתניהו. העם רואה היום שהליכוד תפקד נכון. אתמוך בנתניהו בפריימריז. כל האנשים שאומרים שהם רוצים להתמודד פוגעים בליכוד".

מרואיין נוסף בנושא היה כאמור ח"כ חיים כ"ץ שאמר בראיון ל'קול חי": "הליכוד זאת תנועה דמוקרטית, וכמעט היחידה במפה הפוליטית. אבל אני אומר לך, לא יהיה פריימריז בקרוב, אנחנו מתרכזים בלהפיל את הממשלה. אין קבוצה בתוך הליכוד שתקום ותלך. אני חבר של סער, ויש לי פונטציאל לערוק – אבל ברור שזה לא יקרה".

"אני לא אוהב את הנקמה של הקואליציה בנו עם החקיקה, הם צריכים להיות לארג'ים אחרי שניצחו. אני חבר שלהם, אבל הצביע נגדם כי זאת לא הדרך. אני לא 'ביביסיט', לביבי יש תמיכה גדולה בליכוד והוא המנהיג".

"אלו שאומרים שככה לא מנהלים קואליציה, שח"כים מאיתנו לא מצביעים על חוקים – זה נכון. הטענות של הח"כים החרדים נגד החרם שלנו על הוועדות זה ברכה לבטלה, כי אין לנו סיכוי בכל מקרה לנצח יו"ר ועדה אם נהיה במיעוט. עושקים אותנו, אבל לחרדים אצה הדרך. אלקין אמר לי 'החיפזון מהשטן'".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים