שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » בכירים במשטרה במפגש חג עם הנהלת 'השומרים'
משתפים פעולה
כמידי שנה בחג הסוכות, גם השנה הגיעו בצהריי היום קציני משטרת מרחב דן לביקור חג ופגישת עבודה בסוכתו של הרב שלמה לאבין, חבר הנהלת ארגון 'השומרים'
יו"ר ארגון השומרים חיים רוטר עם בכירים במשטרה | צילום: דוברות השומרים

כמידי שנה בחג הסוכות, גם השנה הגיעו בצהריי היום קציני משטרת מרחב דן לביקור חג ופגישת עבודה בסוכתו של הרב שלמה לאבין, חבר הנהלת ארגון 'השומרים'.

בביקור השתתפו: רב מחוז ת"א הרב אליהו קב, הרב חנניה צ'ולק יו"ר ארגון עזר מציון, מר ליאור עוזר סגן מפקד תחנת ר"ג/ב"ב, ירון לונדון, קצין חקירות בתחנת ר"ג/ב"ב, מש"ק שכונת פרדס כ"ץ, זאב שווארץ והבדחן הרב יוסף צבי ניילינדר.

סגן מפקד התחנה, מר ליאור עוזר ציין את שיתוף הפעולה הפורה בין המשטרה לארגון השומרים ואמר: "אנחנו מגיעים לכאן מספר פעמים בשנה כדי להודות לכם על העשייה למען תושבי העיר. התכלית של המשטרה זה להעניק שירות לאזרח ובעזרתכם אנחנו מצליחים להעניק רמת ביטחון גבוהה לתושבי העיר. ארגון 'השומרים' ידוע לטובה אצל המשטרה ואצל תושבי העיר, התרומה שלכם לקהילה היא אדירה".

הרב חנניה צ'ולק נשא דברים ואמר: "ארגון 'השומרים' קיים הרבה שנים והם עושים עבודה טובה לטובת תחשות הביטחון של תושבי העיר. אני רוצה להגיד תודה רבה בשמם של רבים מתושבי העיר, ליו"ר הארגון הרב חיים רוטר ולמתנדבים על העשייה החשובה".

יו"ר הארגון הרב חיים רוטר אמר בתום המפגש: "שיתוף הפעולה בין הארגון למשטרה מוכיח את עצמו. עשרות מקרי עבריינות נמנעו בזכות עבודה משותפת של המשטרה ומתנדבי ארגון 'השומרים'. כולי תקווה שנעמיק ונרחיב את שיתוף הפעולה לטובת הענקת תחושת ביטחון מירבית לתושבי העיר. אני רוצה להודות במיוחד למפקדי וקציני המשטרה, אשר עובדים יחד ובשיתוף פעולה עם הנהלת הארגון".

בנוסף, לפני כניסת החג הגיע יו"ר הארגון הרב חיים רוטר יחד עם הרב יעקב זכריהו – משנה לראש העיר והמש"ק מר עידו גלמן – מתאם בין הציבור הספרדי למשטרה להתברך ולהתייעץ אצל הגר"ש בעדני שליט"א.

הרב חיים רוטר עם הרב יעקב זכריהו והמש"ק מר עידו גלמן אצל הגר"ש בעדני | צילום: דוברות השומרים
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים