שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » התנועה האיסלאמית והעמותות נגד המדינה
החשיפות ממשיכות
משנת 2007 ועד שנת 2015 קיבלה העמותה 12.5 מיליון ₪ מקרנות בחו"ל, המממנות את חמאס
הר הבית | צילום: דוברות המשטרה

ארגון "עד כאן" יחד עם פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ממשיך במעגל החשיפות נגד עמותות התנועה האיסלאמית ומפלגת רע"ם. לאחר התחקיר על עמותת "סיוע 48", אשר מזרימה עשרות מיליוני שקלים בשנה למשפחות מחבלים ביהודה ושומרון, לרצועת עזה (בעבודה עם חמאס) לסוריה, לבנון, טורקיה ועוד, נחשפת כעת עמותה נוספת שגם אותה מנהלים בכירי התנועה האיסלאמית – "עמותת אל-אקצה".

על פי התחקיר שמתפרסם הערב טוענים ב"עד כאן" כי בתאריך 8.5.2021, בזמן ההתפרעויות בירושלים שהובילו כעבור ימים בודדים לפתיחת מבצע 'שומר החומות', אוטובוסים שארגנה העמותה הובילו מוסלמים מאזור הצפון להר הבית כדי "להגן על אלקצא מפני המתנחלים", כלשון העמותה.

משטרת ישראל הבינה שמהלך זה עלול להלהיט את הרוחות בירושלים, והחליטה להציב חסימות בכביש 1 לירושלים כדי לעצור תנועת המוסלמים להר הבית. בתגובה, המוסלמים ירדו מהאוטובוסים, חסמו את כביש ירושלים-תל אביב למספר שעות והחלו לצעוד ברגל להר הבית.

ב"עד כאן" טוענים כי זו איננה הפעם הראשונה שעמותת "אל אקצה" נתפסת בפעילות המסוכנת לביטחון המדינה. משנת 2007 ועד שנת 2015 קיבלה העמותה 12.5 מיליון ₪ מקרנות בחו"ל, המממנות את חמאס. בשנת 2015 החרים משרד הביטחון את כל הכספים בחשבון הבנק של העמותה כמו גם רכוש של העמותה, בשל קבלת הכספים מקרנות חמאס שהוצאו מחוץ לחוק בישראל.

 חשיפת זו על עמותת "אלאקצא" היא המשך ישיר לפעילות ארגון "עד כאן" יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אשר חשפו בשבועות האחרונים את פעילות בכירי רע"ם עם ארגון החמאס. כעת חושפים טפח נוסף בפעילות מפלגת רע"מ.

 גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן" מסר בתגובה כי: "אסור לנו לסכן את עתיד המדינה דרך העברת תקציבי עתק לגורמי טרור דרך הדלת האחורית של התנועה האסלאמית. אנחנו מקימים באופן מידי צוות חקירה מקצועי שיעקוב אחר הכספים שעוברים לרע"ם ולתנועה האיסלאמית מהמיסים של כולנו וקוראים לציבור לתת כתף. רק כך נוכל להציל את מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים