שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בכיר בשורא מכנה את קק"ל "כוחות השמדה"
"גיס חמישי"
סמוטריץ הגיב לדבריו: "השותף הבכיר והחבר החדש של איילת שקד וניר אורבך ומתן כהנא מכנה את מדינת ישראל וקק"ל "כוחות ההשמדה הישראלים". תתעוררו כבר"
בנט ועבאס במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר הפסקה של מספר ימים, הבוקר חזרו פעילי קק"ל לנטוע עצים בנגב על אדמות אשר בבעלות המדינה. בתגובה לכך הודיעו במפלגת רע"מ כי הם מחרימים את הדיונים במליאה עד להפסקת הנטיעות. יו"ר ועדת הפנים ח"כ וואליד טאהא הודיע כי הוא מבטל את המשך הדיונים בוועדה עד להפסקת הנטיעות.

יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס מאיים: "רע״מ החליטה להיות ביחד עם תושבי הנגב שכל שבוע מוצאים את עצמם מול דחפורים של קק"ל נאבקים על אדמותיהם ומקור פרנסתם. רע"מ קידמה שותפות פוליטית בקואליציה כדי לתת מענה לאזרחים הערבים במיוחד בנגב. בלי זה אין משמעות להיותינו חלק מהקואלציה".

מנכ"ל מפלגת רע"מ לשעבר ובכיר במועצת השורא איברהים עבדאללה כתב: "לאחר שכוחות ההשמדה הישראלים חזרו לנגב הערבי היום, שני, החליטו חברי הרשימה הערבית המאוחדת לא להגיע לכנסת ולנסוע לנגב עד להפסקת המתקפה על אזרחי הנגב הערבים".

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב לדבריו: "מנכ"ל מפלגת רע"מ, השותף הבכיר והחבר החדש של איילת שקד וניר אורבך ומתן כהנא מכנה את מדינת ישראל וקק"ל "כוחות ההשמדה הישראלים". תתעוררו כבר".

מתנועת רגבים נמסר לדבריו של מנכ"ל מפלגת רע"מ: "מנכ"ל מפלגת רע"מ בשירות לציבור: כוחות ההשמדה הישראלים = קק"ל ומשטרת ישראל. אדמות מדינה = הנגב הערבי. נטיעות על אדמות מדינה = מתקפה. ככה זה כשמקימים ממשלה הנשענת על מפלגת תומכי טרור".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו מסר: "כוחות השמדה תקרא לחבריך במועצת השורא, תתבייש. אתם אחת הסיבות העיקריות שבגינן הבדואים בנגב סובלים. אתם מעודדים בדלנות ואי השתלבות. גועל נפש. גיס חמישי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים