שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בממשלת ימין נביא סיוע של 15 מיליארד"
נתניהו בקמפיין
רה"מ: "לכבוד פורים, גדעון ובנט מתחפשים. אבל המספרים לא משקרים: אין לבנט וגדעון איך להקים ממשלה בלי לתת ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, מלא-מלא או ברוטציה"
בנימין נתניהו | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) בישיבה מיוחדת של סיעת הליכוד שנערכה במרפסת הכנסת כי "אנחנו ערב פורים ובנט וגדעון כל הזמן מתחפשים. הם אומרים כל יום ״לא נשב עם לפיד״, עוברים מאולפן לאולפן. שואלים אותם על מזג האוויר והם אומרים ״לא נשב עם לפיד״. הם מוכרחים להכחיש, ואתם יודעים למה? כי הם לא יכולים בלי לפיד. אין להם דרך להרכיב ממשלה בלי שהיא תהיה ממשלת שמאל בראשות לפיד, או מלא-מלא או חלקי".

לדבריו, "הבחירה בבחירות האלה היא מי יהיה ראש הממשלה – אני או לפיד. הפוטנציאל שלנו הוא להביא 40 מנדטים לליכוד בעידוד הצבעה של האנשים שלנו שיושבים בבית בנשף המסכות בנט וגדעון מנסים להסתיר שאין להם ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה – וצריך לחשוף את זה".

עוד הבטיח כי "ניאבק כדי להביא את תוכנית הסיוע הכלכלית שלנו לכל האזרחים והעצמאיים, אבל אם פוליטיקאים חסרי אחריות והיועצים המשפטיים ימשיכו לבלום אותנו בגלל שיקולי בחירות מבחינתם, אני אביא ביום הראשון של ממשלת הימין סיוע של 15 מיליארד שקל לכל אזרחי ישראל".

יושב ראש הכנסת, ח"כ יריב לוין, בישיבת סיעת הליכוד: "אדוני ראש הממשלה, בנימין נתניהו – אני מקבל טלפונים רק בימים האחרונים משורה של ראשי פרלמנט, שגרירים, וכולם שואלים אותי שאלה אחת – איך עשית את זה? הם כולם מסתכלים על ישראל כאל פלא יחיד במינו בעולם. להיות ראשונים בעולם בחיסונים, פירושו להיות ראשונים בעולם בהצלת חיים של אלפי בני אדם".

"ישראל נמצאת על סף פריצה כלכלית שלא הייתה כמוה. זה לא רק להיות הראשונים שיוצאים מהמשבר, אלא הראשונים שהופכים את המשבר הזה להזדמנות ענקית לצמיחה".

"אדוני ראש הממשלה, יש עוד דבר – העמידה שלך על זכותנו על הארץ. על ההתיישבות. העמידה הזו חלחלה לא רק למציאות, לא רק הביאה להכרה אמריקאית בריבונות ברמת הגולן, להעברת השגרירות לירושלים, להכרה בכך שההתיישבות איננה מנוגדת לחוק הבינלאומי, היא הביאה גם להכרה באזור כולו שישראל לא רק שהיא עובדה קיימת, אלא שהיא גם חבר, היא שותף, היא מעצמה אזורית שלכל אחד כדאי להיות איתה בקשרים טובים וחיוביים".

"העובדה שאתה, אדוני ראש הממשלה, הצלחת להביא ארבעה הסכמי שלום, בלי לגרש אף יהודי מביתו, בלי לפנות מילימטר אחד של אדמה, בלי לשחרר טרוריסט אחד מהכלא, אני חושב שזה הישג בלתי נתפס. מי שרוצה לשמור על ההישגים הללו, חייב להצביע מחל. ליכודניק אמיתי מצביע ליכוד".

ח"כ ינון אזולאי אמר בראיון ל'קול ברמה' כי "מכתב הנאמנות, היא נאמנות הדדית, ש"ס עושה מה שטוב לעם ישראל, כשאנו מסתכלים על מה שקורה – על המשבר הכלכלי שיש, על המאבק בקורונה והטיפול בנושא החיסונים, לכל זה צריך אדם בעל ניסיון ליד ההגה. יתר על כן, נוכחנו לראות בשלש המערכות האחרונות שנתניהו עומד בנאמנות שלו כלפי השותפים שלו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים