שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » במערכת הפוליטית מצפים להחלטת מועצת השורא
בדרך לבחירות?
חברי רע"מ נפגשו אמש עם מועצת השורא ע"מ להחליט לגבי ההצבעה על חוק פיזור הכנסת. עבאס הודיע כי ימסור את ההחלטה במסיבת עיתונאים בהמשך היום
חבר הכנסת מנסור עבאס | צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

לקראת ההצבעה היום בכנסת, על הצעת חוק "פיזור הכנסת", שהגיש שלמה קרעי מהליכוד, נפגשו אמש בשעות הערב, חברי רע"מ יחד עם מועצת השורא ע"מ לקבל החלטות, האם להצביע נגד או להמשיך בהקפאת החברות בקואליציה בשל המצב בהר הבית.

בסיום הישיבה שהסתיימה מאוחר בלילה, הודיעו חברי רע"מ כי יספרו את ההחלטה שהתקבלה במסיבת עיתונאים בשעות הבוקר. אך לפני זמן קצר, בשל מות העיתונאית, הודיעו ברע"מ כי לעת עתה, הם דוחים את מסיבת העיתונאים.

‏בתוך כך, בקואליציה נערכים לאפשרות של אישור הצעת החוק לפיזור הכנסת בקריאה טרומית, ומתכוונים להשתמש בסמכות של יו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך לעכב את הצעת החוק בחצי שנה לפחות. בנוסף, בכירים בהנהלת הקואליציה העבירו מסר לרע"מ לפיו המשך חרם ההצבעות גם בשבוע הבא יזרז משמעותית יציאה לבחירות. כך דווח בכאן חדשות.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "מועצת השורא לא תורה לרע"מ לפרוש היום מהממשלה. מבינים שם היטב שאת ההישגים שהממשלה הזו מעניקה ללאומנות הערבית לא הניבו כל צבאות ערב וארגוני הטרור יחדיו. יסחטו בשעות הקרובות עוד כמה הישגים וימשיכו לשלוט בממשלה. יודעים שם ששקד, אורבך, אלקין ושות' יתנו הכל כדי לשרוד עוד קצת על הכיסא".

סגן שר החוץ, עידן רול, אמר לגל"צ: "הרעיון שגורל הממשלה תלוי במועצת השורא זה ספין של הליכוד, לא נקבל הטפות מוסר לגבי איך אנחנו מנהלים את הממשלה. רע"ם היא חלק מהקואליציה כי הבנו יחד שהגיע הזמן לעשות צעדים משמעותיים למניעת הפשיעה בחברה הערבית".

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב: "כשהסבים והסבתות שלנו חלמו לעלות לארץ ישראל, הם לא חשבו שהתנועה האיסלמית תשלוט במדינת היהודים".

ח"כ יואב גלנט מהליכוד הגיב: "‏הרבה שנים הייתי מפקד, ראיתי הרבה חיילים. חייל ממושמע כמו בנט למועצת השורא עוד לא ראיתי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים