שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "הכסף לחמאס זה המצאה של נתניהו"
עולה להתקפה
רה"מ התייחס לפרסומים: "אין הגיון בשגעון – אני אומר פה את המובן מאליו- אין אגורה מתקציב המדינה שעוברת לעזה, או לחמאס. אין סעיף תקציבי כזה ולא יהיה כזה"
בנט ונתניהו במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת סיעת ימינה התייחס לפרסומים אודות הבכיר ברע"מ שמקושר לחמאס. עוד התייחס רה"מ בנט לראש האופוזיציה בנימין נתניהו שיעשה כל דבר כדי למנוע את העברת התקציב.

"אנחנו בתוך אם כל הקמפיינים, פייק בעוצמות אדירות. אגב, אני לא חשבתי שביבי ילך על קטע של כסף לחמאס כי זאת נקודה תרופה שלו – הרי מזוודות הכסף לחמאס זו המצאה שלו – אני הפסקתי את זה".

"אבל אין הגיון בשגעון – אני אומר פה את המובן מאליו- אין אגורה מתקציב המדינה שעוברת לעזה, או לחמאס. אין סעיף תקציבי כזה ולא יהיה כזה. זה שקר מהיסוד. האסטרטגיה שלו כרגע זה לייצר חייץ בין מרכיבי הקאולציה".

"הוא ישתמש בכל הכלים שברשותו. יש תשובה אחת לכל זה וזה העברת התקציב. ברגע שנעביר את התקציב זה יתן לנו יציבות. לא צריך להוכיח שאנחנו ימניים ולא צריך להוכיח שניצחנו. צריך להעביר תקציב. זה הניצחון".

"אתם תראו שיש גבול למכונה הזו. היא תחלש במידה ניכרת. כבר עכשיו הם לא מצליחים להחביא את הבקיעים בתוכם. חכו ליום שאחרי".

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב לדברים: "כשבנט מדבר על בקיעים באופוזציה, זה לא פחות מניתוק מוחלט מהמציאות. אגב, אותו הניתוק מהמציאות, גם מונע ממנו מלהבחין בבקיעים שהולכים וגדלים דווקא בקואליציה המקרטעת שלו. מיד אחרי העברת התקציב אנשים יתחילו לעשות חישובים פוליטיים, ובנט כבר לא יהיה חלק מהם".

ארגון "עד כאן" בתגובה לדברי בנט לתחקיר הארגון על קשרי בכיר רע"מ עם חמאס: "ממשלת ישראל בונה ברית עם חמאס. תחקיר "עד כאן" ו"בוחרים בחיים" חשף ממצאים שצריכים להדאיג כל ישראלי ציוני ולכל הפחות אמורים להביא למענה ראוי של הממשלה מלבד קריאות נבובות".

"במקום להתמודד עם העובדות שריה צועקים "פייק" "פייק". העברת מילארדים מכספי משלם המיסים לשליטת התנועה האיסלאמית אשר מעבירה כספים לחמאס ולמשפחות מחבלים היא אות קין בהיסטוריה של ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים