שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » בני ברק: נפתח בית ספר לבנות המתמודדות עם ASD
אתגר חינוכי
לאור בקשת הורים תושבי בני ברק ובעידוד והדרכת גדולי ישראל שליט"א הרחיבה רשת "סולם" את פריסת המסגרות המקצועיות גם עבור תושבי עיר התורה והחסידות
תגיות:
רשת סולם

קורת רוח רבה נרשמה בקרב הורים לילדים המתמודדים עם ASD בעיר בני ברק עת נודע על הסכמת הנהלת רשת החינוך המיוחד "סולם", המפורסמת במקצועיותה ורמתה החינוכית והפדגוגית הגבוהה, להרחיב את סניפי הרשת גם לעיר התורה והחסידות בני ברק.

בטקס הפתיחה באולמי "אריסטוקרט" השתתפו הורי התלמידות על יד שולחנות ערוכים לצד אישי ציבור מעיריית בני ברק, בהם סגני ראש העיר הרב מנחם שפירא והרב יהושע מנדל, כאשר ראש העיר שזכה להוקרה רבה על הסיוע שהעניק להורים בכל שלבי התהליך, נבצר ממנו להשתתף ושיגר את ברכתו.

הדוברים במעמד ציינו את מאמציהם הרבים של ההורים להקמת המוסד, כאשר הדבר נעשה בעידודם ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובהם מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א, שתמך בהורים לאורך כל הדרך עד שהשיגו את מטרתם.

סגן ראש העיר בני ברק הרב מנחם שפירא ציין כי "סולם" הוא המקום הנכון והמתאים לגדל את הילדים הזקוקים למסגרות אלו כי ב"סולם" ידועים ברמה המקצועית של הצוות. הרב שפירא הודה להנהלת הרשת על שנעתרו לבקשת ההורים והקימו את בית ספר הראשון בעיר.

נציג ההורים הרב אינדיג תיאר את המהלכים שנעשו בשיתוף פעולה יחד עם כלל ההורים עד להשלמת ההצלחה עם יסוד בית הספר שאין לו אח ורע בבני ברק. "אנחנו רוצים להעניק לילדים שלנו את המקסימום בחינוך המתאים והמקצועי ביותר שיכול להיות".

הרה"ג רבי יוסף מן, ראש ישיבת "עטרת מרדכי" וראש כולל "בית הלל", שמעודד ומלווה את ההורים כל ימות השנה נשא דברים נרגשים ותיאר את מסירות הנפש של ההורים בכל שעה ובכל יום, מסירות נפש שמקיפה את כלל בני המשפחה.

רשת "סולם" היא רשת חינוך מיוחד ששמה בראש מעייניה את המקצועיות והיחס האישי לכל תלמיד ותלמידה ואינה חוסכת במאום כדי להביא אותם אל המקסימום האפשרי בהשקעה המירבית. הרשת קיימת כבר עשרות שנים וכוללת מעונות יום שיקומיים,גני ילדים ובתי ספר לצד ישיבות ותלמודי תורה בערים: ירושלים ,בית שמש מודיעין עילית קרית יערים ולוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים