שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בני הזוג שנעצרו בטורקיה נחתו בישראל
לפנות בוקר
בהודעה משותפת שפרסמו מוקדם יותר שר החוץ ולשכת רה"מ נמסר: "לאחר מאמצים משותפים מול תורכיה, בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין שוחררו ממעצר והם בדרכם הביתה"
נחיתת מטוס המודיעין 'אורון' | צילום: דובר צה"ל

בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין שנעצרו בטורקיה בשבוע שעבר לאחר שצילמו את ארמונו של ארדואן, שוחררו ממעצר ונחתו הבוקר (ה') בישראל, זאת לאחר שהיו עצורים למעלה משבוע בחשד לריגול.

בהודעה משותפת שפרסמו מוקדם יותר שר החוץ ולשכת רה"מ נמסר: "לאחר מאמצים משותפים מול תורכיה, בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין שוחררו ממעצר והם עושים את דרכם לארץ ברגעים אלה. אנחנו מודים לנשיא תורכיה ולממשלתו על שיתוף פעולה ומקבלים בברכה את הזוג אוקנין.

אנו מבקשים להביע את הערכתנו הרבה למשפחת אוקנין על עמידה איתנה במצב המורכב ועל שיתוף פעולה פתוח וחם עם משרד החוץ. תודה מיוחדת לנשיא המדינה הרצוג על פעילותו למען השבתם הביתה".

הנשיא ‎הרצוג גם הגיב ואמר: "מודה לנשיא טורקיה ולממשלתו על שיתוף הפעולה. מברך את רה"מ ושר החוץ, ואת כל העוסקים במלאכת פדיון האסורים להשבתם של הזוג. נטלי ומורדי – כמה טוב שבאתם הביתה".

בפתח ביתם אמרו בני הזוג: "רוצים להגיד תודה, מודה לראש הממשלה, שר החוץ, תודה לכל עם ישראל ולכל מי שעזר תודה לראש עיריית מודיעין ולחברת אגד, אין על אגד. אנחנו רוצים להיות עם המשפחה, להתחזק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים