שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » בעיצומו של הטיש הבחור כובד לשיר
כיבוד חריג
בחור מבוגר הסובל מנכות מסוימת כובד על ידי רבו מרן האדמו"ר מנדבורנה להתחיל שיר במהלך טיש שושן פורים. הבחור שמגיע ממשפחה ליטאית קורב לחסידות ע"י הרבי הקודם
תגיות:
האדמו"ר מנדבורנה | צילום: שוקי לרר

בעיצומו של עריכת ה'טיש' בשושן פורים של כ"ק מרן האדמו"ר מנדבורנה, הופתעו החסידים כאשר גבאו של הרבי הכריז: "הבחור החשוב יוסף ליפשיץ מכובד בליהודים".

מדובר במשהו דרמטי במונחי נדבורנה, כאשר לראשונה בתולדות החסידות, כובד בחור להתחיל שיר במהלך עריכת ה'טיש' של מרן האדמו"ר.

אחד הנוכחים הסביר בשיחה ל'בחזית' את נסיבות הכיבוד המפתיע: "גילו של הבחור נושק לשלושים. הוא נכה, ומתנייד בכסא גלגלים. הוא בא אמנם ממשפחה ליטאית, אך בגיל צעיר התקרב לכ"ק מרן בעל ה'באר יעקב' מנדבורנה זי"ע, והרבי שהיה ידוע כאוהבן של ישראל קירב וטיפח אותו בחביבות יתירה, וכך, עם הזמן, הפך הבחור לחסיד נדבורנה מן המניין".

לדבריו, "לאחר פטירת הרבי ה'באר יעקב' זצ"ל ממשיך בנו הרבי שליט"א בדרך אביו, ומחבב ומקרב את הבחור הנ"ל בכל הזדמנות. הבחור הוא אגדה מהלכת בנדבורנה ומעורר השראה, כאשר למרות המוגבלות הגופניות שלו הוא אינו עושה הנחות לעצמו ושוקד על תלמודו בישיבת הקיבוץ של החסידות".

הוא סיים כי "הרבי ככל הנראה רצה לכבד את הבחור ולהראות לו הערכה על נחישותו מול כל הקשיים והמוגבלות שמעיקים על חייו, ולכן הורה לכבד אותו בכיבוד נדיר, שהפך לשיחת היום בחסידות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים