שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » בקרלין אוכפים את התו הירוק בבתי הכנסת
מאבטח בכניסה
הרבי מקרלין שמתבלט בזהירות היתירה שלו כלפי נגיף הקורונה השתתף בחגיגות פורים למחוסנים ומחלימים בלבד. בביהמ"ד בביתר הוצב מאבטח שיאכוף את הכללים
תגיות:
בקרלין הציבו מאבטח למנוע כניסת לא מחוסנים | צילום: באדיבות המצלם

מאבטח הוצב בפתח בית הכנסת של חסידות קרלין בשכונה A בביתר עילית בכדי שימנע את כניסתם של מתפללים שטרם התחסנו או החלימו מנגיף הקורונה.

עם יציאתו לדרך של מתווה "התו הירוק", הורה מרן האדמו"ר מקרלין לפתוח את בתי הכנסת של החסידות לבעלי תעודת מחוסנים ומחלימים בלבד.

ל'בחזית' הגיע תיעוד ממודעה ענקית שהוצבה בפתח בית המדרש של החסידות בשכונה A בביתר, שמבהירה למתפללים כי הכניסה מותרת לבעלי תעודת מחלים, תעודת מתחסן, תעודה סורולוגית או "תו ירוק" בלבד. כאשר לצד המודעה הוצב, כאמור, מאבטח שתפקידו לאכוף את הכללים. במודעה צוינה גם סיסמה מיוחדת: "הציות המושלם – תנאי להסרת מחיצות הקפסולות".

כ"ק מרן האדמו"ר מקרלין התבלט מאוד בהוראותיו המקפידות במהלך תקופת הקורונה, כאשר בעשרות מוסדות החינוך ברחבי הארץ המתנהלים בראשותו ובנשיאותו, התנהגו לפי הנחיות הבריאות בצורה מאוד הדוקה.

בחג הפורים חגגו החסידים שחוסנו או החלימו, בבית הכנסת הגדול של החסידות בירושלים, כאשר הרבי השתתף באירוע מחלון עזרת הנשים ומשם הלהיב את מאות החסידים שרקדו וצהלו בתוך ההיכל הענק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים