שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני אושפז – נתניהו הפיץ פייק ניוז שלקה בליבו
פרוצדורה רפואית
גפני הגיע לבית החולים מעייני הישועה בבני ברק לטיפול שגרתי. כאשר נודע כי ראש הממשלה טעה, הוא התקשר ואמר ליו"ר דגל התורה: "עדיפה מבוכה שלי מאשר מחלה שלך"
חבר הכנסת משה גפני | צילום: דני שם טוב, ערוץ הכנסת

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אושפז היום (שלישי) בבית החולים מעייני הישועה. יועץ התקשורת ירח טוקר, מקורבו של גפני, מסר כי "ח"כ הרב גפני הגיע ל'מעייני הישועה' לצורך פרוצדורה רפואית שגרתית שנקבעה מראש, וכל השמועות כעת אינן נכונות. במקביל צפוי הרב גפני לעבור היום את החיסון השני לקורונה".

מי שעורר בהלה בנושא הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר ב"אני שולח איחולי החלמה מהירה למשה גפני, שלקה בליבו ואושפז בבית החולים". זמן קצר לאחר סיום דבריו חזר למיקרופון ואמר כי "מתקנים אותי פה עכשיו, ואני שמח על התיקון, זה פייק ניוז. גפני רק קיבל חיסון וטוב שכך, ברוך השם".

בהמשך נמסר מטעם ראש הממשלה כי הוא שוחח עם גפני, "ואמר לו בבדיחות הדעת – עדיפה מבוכה שלי מאשר מחלה שלך. לפחות כולם עכשיו יידעו שאתה בריא". מקורבו של גפני, טוקר, הגיב בציניות: "לא היה התקף לב, כי אין התקף לב".

ח"כ אחד טיבי כתב בטוויטר כי "התקשרתי לח"כ גפני והוא חש בטוב. מאחל לו בריאות ואריכות ימים". הוא עקץ את ראש הממשלה ובוסיף כי "באשר לנתניהו, הלוואי וזו היתה הטעות הבולטת שלו".

ייתכן שגפני יישאר לאשפוז, בעקבות חשש מסוים שעלה במהלך הפרוצדורה שאותה עבר, מה שגרם למבול השמועות השקריות. כזכור, לפני כמה חודשים גפני עבר אירוע לבבי, אושפז למשך תקופה ארוכה בבית החולים, שהה בביתו למנוחה למשך מספר שבועות ונעדר מעבודתו בכנסת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים