שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני: "גנץ שקרן פתולוגי, תכניות הזויות"
מגיב ל'מתווה הגיוס'
יו"ר 'דגל התורה' במתקפה חריפה על גנץ: "הוא חתום על הסכם מפורש בו התחייב להעביר את חוק הגיוס, ובמקום לעמוד במילתו, הוא מנסה לקושש קולות לעבור את אחוז החסימה"
משה גפני | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הגיב הערב (רביעי) בחריפות ל'מתווה הגיוס של בני גנץ' ואמר כי "בני גנץ שקרן פתולוגי. הוא חתום על הסכם מפורש בו התחייב להעביר את חוק הגיוס, ובמקום לעמוד במילתו, הוא מביא כל מיני תכניות הזויות כדי לנסות לקושש עוד כמה קולות בשביל לעבור את אחוז החסימה. שקרן פתולוגי".

סגן השר אורי מקלב על מתווה הגיוס של גנץ: "זהו ניסיון פתטי לתעמולת בחירות ולהחיות את מפלגתו הגוססת, אין בזה אלא פופוליזם ריק. מדובר במחזור וערבול של הצעות ישנות שאינן רלוונטיות כלל וכלל, דבר אשר מוכיח סופו על תחילתו".

יש עתיד בתגובה על מתווה הגיוס של גנץ: "בני גנץ מצא עוד דרך להכנע לחרדים. ניסיון הפיוס של גנץ עם המפלגות החרדיות על חשבון שוויון בנטל השירות הוא עוד דוגמא לפשיטת הרגל של כחול לבן. עצוב ששר ביטחון בישראל מרים דגל לבן של כניעה בגלל שיקולים פוליטיים ומאפשר בפועל לציבור שלם לא לשרת בצבא או בשירות אזרחי. זה לא ישר בני, זה תחמני".

עפר שלח, יו״ר מפלגת ׳תנופה׳: ״מתווה הגיוס של גנץ הוא העתק דהוי של מה שהצגתי כבר לפני חמש שנים, עם חור אחד ענק: ״שירות קהילתי״ שהוא פתח לרמאות ונתונים שקריים. אבל יותר חשוב: בחיאת בני, תשעה חודשים אתה שר ביטחון ועכשיו אתה בא? הרי ברור שחיכית עד שיהיו בחירות ויהיה ברור ששום דבר לא יקרה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים