שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני נגד סמוטריץ', שהגיב: "ככלב השב על קיאו"
עימות חריף
יו"ר יהדות התורה: "נתניהו העמיד את סמוטריץ' ובן גביר על הרגליים והם מנעו ממנו להקים ממשלה". יו"ר ה'ציונות הדתית': "גפני ממשיך לשתף פעולה עם שורפי בתי הכנסי
גפני וסמוטריץ | צילום: דוברות הכנסת

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, תקף הבוקר את חברי מפלגת הציונות הדתית והאשים אותם כי מנעו מראש הממשלה בנימין נתניהו להקים ממשלה. בריאיון לכאן רשת ב אמר גפני: "אנחנו הולכים עם גוש הימין, אנחנו לא מזגזגים. אנחנו לא ימינה ולא הציונות הדתית. הכיסא לא בראש מעיינינו. לא יקנו אותנו עם כיסא".

הוא תקף את נתניהו שעזר למפלגת הציונות הדתית: "נתניהו הלך למערכת הבחירות ולקח מאיתנו קולות לציונות הדתית. הוא העמיד את סמוטריץ' ובן גביר על הרגליים. בלעדיו לא היו עוברים את אחוז החסימה ועל המקום הם הודיעו את מה שהודיעו ומנעו ממנו להקים ממשלה".

גפני תקף גם את יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער: "יש לי טענות קשות נגדו. היו לנו שיחות רבות ואני הואשמתי על ידו שאני שמאלן שלא אכפת לו מארץ ישראל. אני לא הימני הגדול ביותר בנושא המדיני, אבל אני פתאום שומע אצל סער זמירות חדשות שיש דבר יותר חשוב מאשר ארץ ישראל – הסכסוך שיש לו עם נתניהו. יותר חשוב אצל בנט וכל הימנים שהטיפו לי מוסר על ארץ ישראל".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לגפני: "שומע את גפני ושואל את עצמי אם חוץ מלחרף ולגדף, לתקוף ולהסית, ולהפוך את עצמו לליברמן של החרדים, האיש הציני הזה יודע לעשות עוד משהו. לא פלא שהוא הופך לאחד הפוליטיקאים השנואים ביותר אצל הצעירים ברחוב החרדי".

"לגופו של עניין, "ככלב השב אל קיאו כסיל שב אל איוולתו", מדהים שגם היום, אחרי שעם ישראל התפכח והבין שאסור להקים ממשלה עם תומכי טרור, גפני נשאר עיוור וממשיך לשתף פעולה עם שורפי בתי הכנסיות וזורק בי אש וגופרית על שאני מסרב לכך. קל להוציא את היהודי מהגלות, קשה להוציא את הגלות מהיהודי", דברי סמוטריץ'.

ח"כ איתמר בן גביר מהציונות הדתית אמר כי אם היה מסכים לממשלה עם יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, היה מקבל צ'ק פתוח מראש הממשלה לקבל מה שהוא רוצה. בריאיון אמר בן גביר כי יכול היה להיות שר בכיר: "זה מה שנאמר לי, אבל יש לי עקרונות ויותר חשוב לי להגן על הדרום ועל חיילי צה"ל. אני אשב עם מנסור עבאס שלדעתי חולל את חלק מהמהומות שהיו?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים