שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » דואר ישראל מציעה חבילת סלולר במחיר הפסד
התחרות נפתחת מחדש
חברת דואר ישראל מצטרפת לאחד השווקים התחרותיים בישראל ומגדירה רף מחירים חדש • המהלך נעשה בשיתוף עם גולן טלקום כחלק ממהלך התייעלות והעמקת פעילות
בניין דואר ישראל ברחוב יפו בירושלים | צילום: defotoberg, שאטרסטוק

דואר ישראל שולחת זרועות אל אחד השווקים התחרותיים בישראל, שוק הסלולר. זאת, כחלק ממהלך התייעלות וניסיון להעמיק פעילות ולהגדיל מכירות לקראת הפרטה שאמורה לקרות לאחר יישום רפורמה בעניינה.

הבוקר פרסמה  'דואר ישראל', כי היא תתחיל להציע חבילות סלולר מוזלות, במחירים שוברי שוק. החברה תציע מסלול של גולן טלקום, הכולל 11 ג'יגה גלישה, ב-16 שקל לחודש בלבד.

לאחר מכרז שהתקיים בין כמה מפעילים, בחרה דואר ישראל בגולן טלקום, והיא משיקה את המסלול המוזל תחת המותג "Post Mobile". בדואר אומרים כי המחיר ללא הגבלת זמן, אך אין התחייבות שלא להעלות מחירים, בדומה למבצעים אחרים שבהם יש התחייבות למחיר לכל החיים.

יצוין, כי הודעת הדואר באה בתקופה רגישה מבחינת גולן טלקום, מאחר והיא עומדת לקראת מיזוג עם סלקום.

המחיר הכי קרוב לחבילה החדשה של הדואר הוא של we4g אקספון – 19.90 שקל לחבילה הכוללת גלישה בנפח של 12 ג'יגה, אולם המחיר ב-we4g מוגבל לשנתיים. HOT מובייל מציעה במחיר דומה – חבילה של 7 ג'יגה עם מחיר קבוע לשנה. המשמעות היא שגולן טלקום, שנמצאת לקראת השלמת עסקת הרכישה בידי סלקום, יחד עם הדואר, פותחים את התחרות מחדש ומגדירים רף מחירים חדש.

מסמנכ"ל חטיבת הקמעונאות דואר ישראל, נמסר כי "מדובר בשירות נוסף שמצטרף לסל רחב של מוצרים ושירותים בעלי ערך, שאנו מציעים למאות אלפי לקוחות הדואר, הפוקדים את הסניפים מדי שבוע. אנו גאים על כך שמותגים מובילים גילו בשנים האחרונות את עוצמת הריטייל של הדואר וחברו אלינו על מנת להגיע לקהלי יעד רחבים ומגוונים. בשנים האחרונות יצרנו שיתופי פעולה בתחום הסחר המקוון עם חברות רבות בהן שופרסל, סופרפארם, עזריאלי, gett וחברות מובילות נוספות, שהגדילו את פעילותן בעקבות שיתוף הפעולה עמנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים