שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דרישה למצות את הדין עם התוקפים
התקיפה בכיכר צה"ל
עורך דינו של הצעיר מכתב למשטרה, בו דרש להשאיר את התוקפים במעצר עד תום ההליכים ולהגיש נגדם כתב אישום על תקיפה ממניע גזעני
אזיקים | צילום: Atstock Productions, שאטרסטוק

צעיר יהודי הותקף על ידי חבורת בני מיעוטים בכיכר צה"ל, לאחר שתועדו ונעצרו, שיגר עורך דינו של הצעיר מכתב למשטרה, בו דרש להשאיר את התוקפים במעצר עד תום ההליכים ולהגיש נגדם כתב אישום על תקיפה ממניע גזעני.

במכתבו, תיאר עורך דין בלייכר את אירוע התקיפה "בתאריך 10.1.21 בשעה 20:00, תקפו בני מיעוטים את מרשי בקללות ובאבנים. מרשי שהלך באזור כיכר צה"ל, הופתע כאשר לפתע בני מיעוטים החלו לקלל אותו ללא כל סיבה מלבד היותו בעל חזות חיצונית יהודית", תיאר עו"ד בלייכר.

"כאשר מרשי פנה אליהם ושאל מה קרה, הללו החלו ליידות לעברו אבנים באכזריות, כאשר האירוע תועד במצלמות האבטחה", כתב בלייכר, "בגין המעשה נעצרו 2 חשודים, מרשי הגיש תלונה בתחנתכם, וידוע לו כי ישנם חשודים שנעצרו בחשד לתקיפה", נכתב במכתב.

עו"ד בלייכר דרש מהמשטרה לפעול בנחישות עד מיצוי הדין עם התוקפים "מדובר בתקיפה חמורה ממניעים גזעניים כלפי יהודי בליבה של ירושלים, ויש לפעול באופן נחוש כלפי הפורעים ולמצות עמם את הדין. אבקש לדאוג כי הדין ימוצה עד תום מול הפורעים שנעצרו. ולהאשים את הפורעים בתקיפה ובידוי אבן לעבר אדם ממניע גזעני", דרש עו"ד בלייכר.

לדבריו "תקיפה אנטישמית של זריקת אבנים על יהודי בטבורה של עיר הבירה מהווה מעשה חמור ובלתי נתפס. אסור ולא ניתן להתרגל למחשבה על כך שמעשים חמורים כאלו יהפכו לדבר שבשגרה.

אנו מברכים את המשטרה אשר פעלה במהירות ללכידת המחבלים זורקי האבנים. אנו נעקוב אחרי התיק ונמשיך לדרוש מיצוי הדין עם המחבלים, ולאחר מכן נפעל, בע"ה, אף באפיק הנזיקי של תביעה אזרחית נגד אותם פורעים", סיים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא למהר לברך את המשטרה
    לפני שנראה מה תוצאות בשטח קרי מאסר לבני הכחולה ופיצוי כספי גבוה לקורבן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים