שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המחבלים נתפסו בעודם בחיים בסמוך לאלעד
הסוף לחיפושים
שני המחבלים, אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20, נתפסו בעודם בחיים ביער בסמוך לעיר אלעד. הם הועברו להמשך חקירה בידי השב"כ
תגיות:
תפיסת המחבלים | צילום: צילום מסך
תם המצוד |
צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"

לאחר כמעט שלושה ימים של חיפושים אינטנסיביים באזור אלעד, לפני זמן קצר דווח כי כוחות המשטרה, שב"כ וצה"ל הצליחו ללכוד את המחבלים שביצעו את הפיגוע בעיר אלעד ביום חמישי האחרון.

שני המחבלים, אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20, נתפסו בעודם בחיים ביער בסמוך לעיר אלעד. הם הועברו להמשך חקירה בידי השב"כ. המחבלים היו ביער ללא מים ומזון כל סוף השבוע, נתפסו תשושים ועייפים ולא הצליחו להתנגד למעצר.

המרדף המשולב כלל הפעלה של אמצעים טכנולוגים, מודיעיניים, כוחות איסוף ויחידות מיוחדות, של המשטרה, שב״כ וצה״ל, בהן יחידת מגלן, יחידת מרעול, לוחמי חטיבת הקומנדו ובסיוע מסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: "הודות לפעילות המשטרה, צה"ל ושב"כ, תם ונשלם המצוד אחר המחבלים. הפעילות האינטנסיבית מיד לאחר האירוע והצפת השטח במאות שוטרים ולוחמים יחד עם האמצעים שהפעלנו, אילצה אותם להסתתר בשטח והביאה אותנו למציאתם".

"אמרנו שלא נשקוט ולא ננוח עד שנשים עליהם את היד וכך היה. ידע כל מחבל שידה הארוכה של משטרת ישראל ומערכת הביטחון כולה תגיע לכל מי שיפגע באזרחי ישראל. אנחנו נחושים להמשיך במלחמה מול הטרור. אני מודה לכל הכוחות שפעלו ימים רצופים ללא שינה בסריקות נרחבות ותודות גדולות לשותפינו במערכת הביטחון שעמדו לצידנו כתף אל כתף במאמץ המבצעי שהשתלם הבוקר".

בתוך כך, אמש (מוצ"ש) בתום הערכת מצב ביטחונית הוחלט להאריך את הסגר הכללי שהוטל על יו"ש וכן על המעברים ברצועת עזה עד ליום שני – כך הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים. בהודעה נמסר כי במהלך הסגר יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד ובכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. עדכון:

    המחבלים מאלעד נתפסו כעת בחיים.
    מתשאול ראשוני עולה כי אחד מעוניין במסלול לתואר במשפטים
    והשני בכלכלה ומנהל וכי הוא אלרגי למיונז.
    השב"ס עודכן ויערך בהתאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים