שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » הורוביץ: "הממשלה החדשה בישראל היא נס"
לתקשורת הזרה
"הרגשנו שאנחנו מאבדים את המדינה שלנו. זה היה נורא. אבל הצלחנו, ומנענו כאוס פוליטי שהיה מחריב את הכלכלה והחברה הישראלית", טען שר הבריאות ניצן הורוביץ
השר ניצן הורוביץ | צילום: צילום מסך

שר הבריאות ניצן הורוביץ השוהה בימים אלו בברלין, אמר במסיבת עיתונאים לתקשורת הזרה בברלין: "החלפנו את הממשלה בישראל, וגם את מדיניות הטיפול במשבר הקורונה. המחירים של הסגרים אדירים, גם לבריאות. החלטנו שאנחנו לא נשתק את המדינה, ונחייה לצד הקורונה".

"המדיניות שלנו הוכיחה את עצמה, ובזכות חיסון הבוסטר, הצלנו חיים של רבים, ואת שגרת החיים. אם היינו מחכים עם הבוסטר אפילו כמה שבועות, זה היה עולה בחיים של הרבה מאוד אנשים".

בנושא הפוליטי והמדיני אמר השר הורוביץ: "הממשלה החדשה בישראל היא נס, הצלנו את הדמוקרטיה הישראלית מידיו של ראש ממשלה נאשם בשוחד ושותפיו מהימין הקיצוני".

"אחרי 4 מערכות בחירות ברצף, כבר הרגשנו שאנחנו מאבדים את המדינה שלנו. זה היה נורא. אבל הצלחנו, ומנענו כאוס פוליטי שהיה מחריב את הכלכלה והחברה הישראלית".

"יש לנו דעות שונות בתוך הממשלה בנוגע לסוגיה הפלסטינית. כאן הסכמנו שלא להסכים. אנחנו במרצ לא נאפשר להרע את המצב בשטחים ולפגוע בסיכוי להגיע לפתרון שתי המדינות".

"עוד בניגוד לממשלה הקודמת, שראתה באיחוד האירופי גורם עויין, אנחנו משקמים את היחסים עם האיחוד האירופי. אנחנו לא רואים במי שתומך בפתרון שתי המדינות אוייב של ישראל. להפך. אני רואה באירופה וארה״ב שותפות ובעלות ברית שלנו בקידום פתרון מדיני".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים