שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » הושק הרדיו המוזיקלי החדש "קול פליי"
חדש במוזיקה
תחת הסלוגן "האמנים הם הקהל" התקיים במוצ"ש אירוע השקה לערוץ המוזיקה החדש במגזר – "קול פליי" • מנהל התחנה הוא צביקה כהן ולמנהל התוכן מונה לא אחר מאשר מאסטרו יואלי דיקמן, שגם מגיש תוכנית יומית בשעות הצהריים – ראש בראש עם מנחם טוקר • כל הפרטים
השקת הרדיו החדש 'קול פליי' | צילום: שלומי כהן

באירוע ראשון מסוגו שהתקיים במוצ"ש בבנייני האומה בירושלים, ותחת הסלוגן "האומנים הם הקהל", השיקו מנהלי רדיו 'קול ברמה' את ערוץ המוזיקה החדש שישודר בתדר 107.6FM וייתן פייט לתחנת 'קול חי' המתחרה.

במהלך האירוע נחשף כאמור שם התחנה – "קול פליי" – כמו גם חלק ניכר ממגישי התוכניות בתחנה החדשה. כך למשל, נחשף כי מי שינהל את התחנה הוא לא אחר מאשר סמנכ"ל התחנה האם, קול ברמה, צביקה כהן.

מאסטרו יואלי דיקמן, שהפך בשבוע שעבר לאחד ממושאי השיח ברשתות החברתיות, לאחר הדיווחים כי תוכניתו היומית ב'קול ברמה' יורדת מהאוויר, כאשר שמועות עקשות טענו לעריקתו מהתחנה, הפתיע כשהודיע באירוע כי הוא זה שיהיה המנהל המוזיקלי של התחנה. בנוסף, יגיש דיקמן רצועה יומית קבועה בין השעות שתיים לארבע בצהריים. בכך, יתחרה לראשונה דיקמן ראש בראש עם מנחם טוקר על שיעור ההאזנה בקרב קהל המאזינים.

מיני-דרמה התרחשה כשמנכ"ל התחנה האם, קול ברמה, אריאל דרעי, חשף. כי יוסי אייזנטל חוזר לעשות רדיו ומוזיקה – ויגיש תוכנית ערב קבועה ב'קול פליי'. את תוכנית הבוקר יגיש הזמר הצעיר אבי מילר.

התחנה תשדר כאמור בתדר 107.6FM, ותפעל במשק לא פחות מ-18 שעות ביממה, כאשר בשעות הלילה היא תשמיע את תכניה התורניים של התחנה האם קול ברמה. על פי הצהרת בעלי התחנה, לא ישודרו בתחנה המוזיקלית פרסומות בחודשים הקרובים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים