שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ח"כ יברקן טוען: "אנשים עוד יירצחו"
סאגת מתנגדי החיסונים
בעקבות מדיניות החיסונים התפתח עימות קולני במליאת הכנסת בין שר הבריאות לח"כ גדי יברקן במהלכו האחרון אמר כי ייתכן והוא לא יתחסן בחיסונים הבאים
גדי יברקן | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

במהלך שאילתות לשר הבריאות במליאת הכנסת, התפתח עימות קולני בין השר ניצן הורוביץ לבין ח"כ גדי יברקן אודות מדיניות החיסונים.

ח"כ גדי יברקן פנה לשר ניצן הורוביץ ואמר: "אני בעד חיסונים. אני הייתי חולה, מחלים, וגם קיבלתי חיסון ראשון. אבל מה שמשרד הבריאות עושה כנגד הלא מתחסנים – וזכותם הטבעית, כחופש בחירה – וההסתה הנוראית, עוד אנשים יירצחו. אני רואה הודעות של הורים שמבקשים להחרים את הילדים של כאלה שלא התחסנו. מדינת ישראל צריכה לאפשר גם לאלה שלא התחסנו לחיות כמו בני אדם. לא יכול להיות שאותם אנשים שלא התחסנו יהפכו למצורעים יותר מסוכנים מהקורונה. אני קרוב בעצמי למרוד בהוראות שלכם ולא להתחסן בחיסון שני ושלישי."

השר הורוביץ הגיב: " על מה אתה מדבר? אתה בדבריך השגויים והמטעים רק מחריף את המצב ופוגע במי שאתה כביכול רוצה לסייע לו. מישהו מכריח? על מה את מדבר בכלל? תפסיק עם זה, חסר אחריות. תתבייש לך. היום בעיקר בבתי החולים האירוע של הקורונה הוא אירוע של אנשים שלא התחסנו. המדינה הזאת נותנת לכל אזרח את האמצעי להגן על עצמו מפני הקורונה – להתחסן ולזכות במוגנות גדולה מאוד מפני המחלה, שהיא יכולה להיות מחלה מסוכנת גם במבוגרים וגם אצל צעירים, ולכן חשוב מאוד להתחסן. יחד עם זאת, לא מכריחים. מי שלא רוצה להתחסן – לא מכריחים. אין כאן שום כפייה".

יברקן הגיב על העימות ב'קול ברמה' ואמר: "לסכסך בין הורים ובתוך משפחות של אנשים לא מחוסנים, זו לא תכנית עבודה. תתכבד הממשלה ותמצא דרך לגרום לאנשים החוששים מלהתחסן באמצעים מכובדים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים