שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המונים חגגו ברחובות ת"א בניגוד להנחיות
המרד החילוני
מאות חילונים חגגו בתל אביב, תוך הפרה מסוכנת של החוק, חלקם אף ללא מסכות. המשטרה נמנעה מלפעול בתקיפות ולמעט הפרויקטור, אף איש ציבור לא גינה את ההפרה החילונית
תגיות:
בירה, אילוסטרציה | צילום: NaturalBox, שאטרסטוק

המונים חגגו אמש (רביעי) במסיבת פורים המונית בשוק הכרמל בתל אביב. בתיעוד האירוע נראים צעירים מבלים, כשרובם לא עוטים מסיכות. הם פוזרו על ידי המשטרה, אך בהמשך חגגו ורקדו מאות בני נוער גם ברוטשילד. ההוללים בשוק הכרמל רקדו עם משקאות אלכוהוליים, ללא מסכות ומבלי ששמרו על הריחוק החברתי.

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש גינה בתוקף את קיומן של מסיבות, כמו אלו שנראו בת"א: "אנחנו מתריעים מדי יום מעל לכל במה אפשרית על חשיבות ההקפדה על ההנחיות, ועל שמירה על בריאות כולנו, בכדי לנצח את מגפת הקורונה המסוכנת, ובסוף אנחנו נתקלים בתמונות המקוממות של חגיגות והתקהלויות המוניות חסרות אחריות. האחריות היא גם בידי הציבור, ומצער מאוד שכך בוחרים להתנהג בימים אלו, כשנתוני התחלואה עדיין גבוהים".

תגובתם של ראשי המפלגות החילוניות, ובראש יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, ויו"ר מר"צ ניצן הורביץ' טרם התקבלה. כזכור, השלושה עמדו בראש מסע ההסתה נגד הציבור החרדי בחודשים האחרונים, ומיהרו לתקוף כל בדל של הפרה במגזר החרדי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים