שיתוף
תגובות
חדשות » המשטרה לא מצאה ראיות לתקיפת ח"כ סילמן
גם המצלמות נבדקו
תיק החקירה, הועבר לאחר סיומה לבחינת ראש אגף החקירות, ניצב יגאל בן שלום, אולם החוקרים לא הצליחו למצוא ראיות
תחנת דלק | צילום: ציון בר

המשטרה לא מצאה ראיות לתקיפה בתחנת הדלק במודיעין שעליה סיפרה אשתקד חברת הכנסת עידית סילמן, יו"ר סיעת ימינה ויו"ר הקואליציה. כך נודע הערב עם צאת השבת. על פי הפרסומים, תיק החקירה שאותו הובילה יחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז, הועבר לאחר סיומה לבחינת ראש אגף החקירות, ניצב יגאל בן שלום, אולם החוקרים לא הצליחו למצוא ראיות לטענותיה.

כזכור, חברת הכנסת מימינה, עידית סילמן שמכהנת כיו"ר הקואליציה, טענה שהותקפה באוקטובר בתחנת דלק במודיעין, ודבריה חוללו סערה כיוון שלא התלוננה בזמן אמת. אולם רק לאחר ביקורת מהאופוזיציה הגישה תלונה מסודרת: כעת התיק הועבר לבחינת ראש אגף החקירות במשטרה – אחרי שלא נמצאו ראיות לתקיפה פיזית.

סילמן, נזכיר, טענה כי אדם שפגש בה בתחנת הדלק תקף אותה והדף אותה למכוניתה. אולם ח"כ סילמן לא הגישה תלונה בזמן אמת בנושא ואף לא פנתה לקצין הכנסת. רק לאחר שספגה ביקורת קשה מהאופוזיציה שטענו כי ייתכן והיא המציאה את הסיפור – פנתה ח"כ סילמן לקצין הכנסת והעבירה לו את הפרטים.

גורמים שמעורים בחקירה סיפרו כי "לא נמצאו ראיות לתקיפה", ולדבריהם החקירה הסתיימה כעת "ללא שום תוצאות מבחינת ראיות לתקיפה כפי שנטען בתלונה". החוקרים לא מצאו כל זכר לתקיפה במצלמות של תחנת הדלק. הצעיר שתקף מילולית את ח"כ סילמן באותו מעמד מסר עדות, אבל לא עלה נגדו כל חשד לתקיפה פיזית.

למרות שלא נמצאו ראיות לתקיפה, בשל מעמדה הציבורי של ח"כ סילמן תיק החקירה הועבר לבחינה נוספת של ראש אגף החקירות ניצב בן שלום. ההערכה היא כי ניצב בן שלום יאשר את סגירת התיק, כיוון שהוא לא מנהל חקירה משל עצמו – אלא נסמך על חומרי החקירה שהצטברו בתיק.

בעקבות הפרסום, התקשרה ח"כ סילמן לחוקר המשטרה בשם אורן, וזעמה על כך שהעיתונות קיבלה את המידע לפניה: "יש משהו שחסר ולא אמרו לי?! אם יש משהו שאני לא שיתפתי, למה לא פונים אלי ושואלים אותי בצורה רשמית. למה לצאת בכותרות כאלה? עשיתם איכון לנייד?"

כשניסתה לברר איך הכתבים עודכנו לפניה בסגירת החקירה, היא כבר עברה לצעקות: "איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? מה זה הדבר הזה? זו פשוט חוצפה שאין כדוגמתה שאף אחד לא שואל אותי ואף אחד לא מדבר איתי. אתם עדיין היחידים שעמדתם מולי. למה  שמישהו ירצה לשתף פעולה עם המשטרה, אם ככה אתם מתנהגים? מאיפה כתב מכיר משהו שנמצא בחקירה, ואני לא מכירה?"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים