שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נהרסה הסוכה "המסוכנת" במאה שערים
מהומות באישון ליל
בשל הסכנה לחיי אדם ושלום הציבור, בשעה זו המשטרה מסייעת לעיריית ירושלים בהתאם לחוק ובכפוף להחלטות בימ"ש, בפירוק הסוכה שנבנתה בשכונת מאה שערים
הסוכה שפורקה על ידי העירייה הלילה | צילום: דוברות המשטרה

מאה שערים בוערת: עימותים נרשמו הלילה בין כוחות משטרה לתושבי מאה שערים, לאחר שהמשטרה נכנסה לשכונה בכוחות גדולים על מנת לאבטח את פירוקה של סוכת ענק שנבנתה בשכונה בניגוד לחוק ונהרסה על ידי עיריית ירושלים.

מהמשטרה נמסר, כי הסוכה נבנתה על פיגומים בגובה רב ומהווה סיכון ממשי לנפש ולרכוש, פוגעת בציבור משתמשי הדרך, ומסכנת גם את הציבור המגיע למרכז רפואי שנמצא במקום.

לפי דובר המשטרה, בימים האחרונים התקיים שיח והידברות על ידי גורמי המשטרה והרשות המקומית אל מול בעליה של הסוכה שהוקמה בשכונת מאה שערים בירושלים, במטרה להוביל לפירוקה ללא צורך בפעילות אכיפה.

"לנוכח העובדה שהסוכה לא פורקה ע"י מחזיק המקום, כעת המשטרה מאבטחת את אנשי עיריית ירושלים הפועלים מטעמה לפירוק הסוכה", נכתב בהודעת המשטרה.

במשטרה הוסיפו וציינו, כי בשבוע שעבר בוצע ניסיון על ידי עיריית ירושלים לפירוק הסוכה בליווי כוח משטרה, ואלו נתקלו בהתנגדות אלימה במהלכה הותקפו כוחות המשטרה והעירייה שפעלו במקום. אז התחייב בעל הסוכה לפרק אותה באופן עצמאי.

בהמשך הגיש הבעלים עתירה למניעת פירוק הסוכה, ובית המשפט החליט שלא להוציא צו עיכוב ביצוע לפעולות העירייה בשל הסיכון הבטיחותי הטמון בה.

הלילה כאמור, הגיעו כוחות משטרה אל שכונת מאה שערים בירושלים והחלו באבטחת גורמי העירייה בעת פירוק הסוכה ושמירת הסדר הציבורי באזור במהלך עבודות אלו.

כוחות מג"ב דקות לפני הפגנת המחאה | צילום: דוברות המשטרה
עובדי העירייה מפרקים את הסוכה תחת אבטחה משטרתית | צילום: דוברות המשטרה
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הבנתי שהסוכה נבנתה ברמת בטיחות גבוהה עם אישור של מהנדסים.

    הכה בחרדים והצל את המדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים