שיתוף
תגובות
כלכלה » הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי חברת מטבחי רגבה
לטובת העובדים
ההסכם, שחל על כ-150 עובדים, כולל תוספות שכר וקרן לפעילויות רווחה. יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "הסכם חשוב עם רוח חדשה וטובה שתביא להצלחת החברה"
תגיות:
| צילום: דוברות ההסתדרות

ההסתדרות במרחב גליל מערבי, הנהלת חברת רהיטי רגבה וועד העובדים חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי מיוחד בחברה שיחול על כ-150 עובדים. 

לפי ההסכם, שיהיה בתוקף עד סוף אוקטובר 2024, עובדים שהשלימו תקופת ניסיון של 24 חודשים יהיו זכאים לעדכון השכר השעתי שלהם. החל מאוקטובר 2021, עובד ששכר היסוד שלו הוא עד 40 שקל לשעה ייהנה מהעלאת שכר רטרואקטיבית של 3%, ואילו עובד ששכר היסוד שלו גבוה מ-40 שקל לשעה יזכה להעלאת שכר רטרואקטיבית של 2.5%.

מאוקטובר 2022 עובד ששכר היסוד שלו הוא עד 40 שקל לשעה ייהנה מהעלאת שכר של 3%, עובד ששכר היסוד הוא מעל 40 שקל אבל מתחת ל-50 שקל לשעה יזכה להעלאת שכר של 2.5%, ואילו עובד ששכר היסוד שלו הוא מעל 50 שקל לשעה יקבל תוספת של 2%. תוספת זהה תינתן לעובדים גם באוקטובר 2023. עוד סוכם כי הנהלת מטבחי רגבה תעביר מדי חודש לקופת הוועד סכום של 40 שקל עבור כל עובד שעליו חל הסכם זה, למטרת פעילויות רווחה.

יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "אני מברך על הסכם חשוב זה שיביא לרגיעה ביחסי העבודה עם הבעלים החדשים של מטבחי רגבה ולרוח חדשה וטובה שתביא להצלחתה של רגבה כחברה מובילה בתחום המטבחים בארץ. אני מבקש להודות ליו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים-כהן, לבעלים ולמנכ"ל יוני גדיש, לעו"ד  אודי חגי, למנהלת כ"א אורלי ברק, ליו"ר הוועד איברהים מרשוד ולחברי הוועד".

יו"ר ועד מטבחי רגבה איברהים מרשוד: " לאחר תקופה קשה במשבר הקורונה, אני שמח שאנחנו יוצאים לדרך חדשה. אני מודה להסתדרות במרחב גליל מערבי, לאשר שמואלי, לעופרה אלקיים-כהן, לעו"ד אודי חגי ולאיגוד המקצועי. כמו כן אני מודה להנהלת המפעל, לבעלים ולמנכ"ל החברה יוני גדיש על כך שבאו למו"מ עם כוונות טובות ורצון לשפר את מעמדו של העובד, ובעזרת עבודה משותפת הגענו להסכם חשוב זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים