שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "העיפו את דייטש בבושת פנים רק בשביל ליברמן"
פרוש בהקלטה
ישראל פרוש תקף יממה לפני הבחירות: "דרעי ביקש סליחה על זה, הליטאים גם עשו את חשבון הנפש על הדבר הזה, אבל צריך להעמיד את הדברים על דיוקם" • האזינו
אביגדור ליברמן | צילום: אתר הכנסת

ישראל פרוש, ראש העיר אלעד ובכיר אגודת ישראל, מתח יממה לפני הבחירות ביקורת פנימית חריפה על רקע הבחירות לרשויות המקומית שנערכו לפני שנתיים וחצי, אז חלקים מהציבור החרדי שיתפו פעולה עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שהתברר בשנה האחרונה כשונא חרדים שניהל קמפיין אנטישמי של ממש.

בהקלטה של פרוש הבן שהגיעה לידי 'בחזית', משיחה שערך בקו פנימי של אגודת ישראל לילה לפני הבחירות, הוא נשמע אומר: "היום, כשאריה דרעי נעמד מול המצלמות וביקש סליחה מהציבור החרדי על הידידות שלו עם ליברמן, היום כולם מבינים שיוסי דייטש איבד את הבחירות על ראשות עיריית ירושלים רק כי אמרו לציבור החרדי שליברמן שמריץ את המועמד מגבעתיים משה ליאון, הוא זה שיסדיר את נושא גיוס החרדים לצה"ל'.

"הם הסתמכו על מועמד דתי שהוא אדם טוב", הוא אומר. "צריך להבין, ליאון לכשעצמו הוא אדם טוב, אבל העיפו את יוסי דייטש החוצה, הביתה, העיפו אותו בבושת פנים רק בשביל הצבא, כאשר ברגע האמת היו מי שהתריעו על כך ובמבחן התוצאה, ראינו מה קיבלנו".

"אני מאמין שבורא עולם יודע לסגור את כל מה שצריך לסגור ואני אומר את זה עם הרבה כאב", הוא מוסיף. "תתארו לעצמכם, שיהודי חסידי יכל להיות ראש העיר ירושלים, אך כיוון שליברמן הבטיח שהוא יסדר את 'חוק הגיוס' וזו הייתה התוצאה". 

פרוש מתייחס לחרטה של דרעי לפני מספר ימים על חברותו ארוכת השנים עם ליברמן ואומר: "כפי שראינו, דרעי ביקש סליחה על זה, כאשר הליטאים גם הם עשו את חשבון הנפש על הדבר הזה, אחזור על כך פעם נוספת, ליאון לכשעצמו הוא בן אדם טוב ואני ביחסים טובים איתו, אבל צריך להעמיד את הדברים על דיוקם".

לסיכום אומר פרוש: "אני חושב שבסוף, הקורונה עשתה משהו טוב עם שנאת החילונים לחרדים, כדי שהחרדים יבינו עד כמה הם צריכים להתאחד ולא להילחם אחד עם השני". לצערנו, למרות זאת, המלחמות נמשכות ויהדות התורה הפסידה עשרות אלפי קולות, שרק בזכות הירידה באחוזה ההצבעה לא הובילו לפגיעה במספר המנדטים.

הצטרפו ועקבו אחר

11 תגובות

  1. נחשו מי אמר:
    "צריך להבין, ליאון לכשעצמו הוא אדם טוב"
    וחזר ואמר:
    "אחזור על כך פעם נוספת, ליאון לכשעצמו הוא בן אדם טוב ואני ביחסים טובים איתו"…
    ישראל פרוש… אז אם הוא אדם טוב ואתה ביחסים טובים איתו, אז על מה אתה בדיוק מתלונן?
    אחד הכיפים הגדולים שלי בחיים זה לשמוע את הפרושים מדברים על ערכים והשקפות. להתמוגג.

  2. אני לא מבין על מה אתה מדבר, אני מכיר את יוסי דייטש, אתה חושב שבגלל שהוא הולך עם כובע חסידי הוא חסידי, הוא חילוני לגמרי לא יותר טוב מברקת, האם יש לך גדול הדור אחד מכל שכבות המגזר החרדי שהתיר ללמוד במכללות, שהוא "יוסי דייטש" הקים את קרן קמח, האם אתה יודע כמה אישורי בניה הוא הוציא לחילונים ליד שוק מחנה יהודה, עם כל הפריצות והחילולי שבת, שאני אישית דיברתי איתו על כמה וכמה פעמים זה אפילו לא הזיז לו כלום כשהוא שמע שיש שמה המון חילולי שבת, הוא רק אמר לי שוהא לא יודע על זה, אתה מכיר איזה אדמו"ר שלו ששלח אותו להתגייס לצבא, תגיד לי אולי עוד מישהו בגיל שלו ששירת בצה"ל לפני 35 שנה, שירות קבע, הוא חרדי נראה לך, מה אתה מבלבל במוח,

  3. מי שהלך רק עם האמת הוא שוב גודל הדור – הרבי מגור שליט"א – שהוא באמת רואה למרחקים . הוא לא סלד את זה שדוחקים ראש עיר חרדי ומצביעים ל ליאון . הוא איש האמת . הלך עד הסוף אפילו שידע שהם לא יצליחו . כי אמת יש רק אחד

  4. שרוליק פרוש משקר וביודעין! משה ליאון אמנם חבר של ליברמן אבל הוא לגמרי לא נבחר בגלל ליברמן אלא כדי שמאיר פרוש לא ישתלט על ירושלים ויקח לעצמו את הכל, הציעו לו הצעות פשרה מרחיקות לכת והוא ורק הוא בחר ללכת על כל הקופה מתוך דמיון שהוא הולך לנצח 6-3, והתוצאה ידועה!
    אחרי שבשלושת מערכות הבחירות המוניציפליות הקודמות הם רקחו דילים מכוערים יחד עם ליצמן שהביאו ביודעין ובמישרין לבחירתו של ברקת שהיה גרוע לחרדים פי אלף מליברמן [במישור העירוני] הרב שטיינמן נתן הוראה "פעם הבאה נלך לבד" וחכם עדיף מנביא, עכשיו שלא ינסה להפוך את התבוסה שלו לנרדף מסכן שהליטאים האכזרים מנסים רק להרוג אותו, ובואו לא נשכח שאת כסאו כראש עיריית אלעד הוא השיג בדרכי מרמה אחרי ששלח מישהו לערער על מועמדותו של פינדרוס לראשות העירייה בבית המשפט – מעשה מסירה ממש – ורק כשהליטאים העזו להחזיר לו כגמולו הטוב בירושלים ובצפת ובעוד מקומות הוא זועק חמס.
    הגיע הזמן לומר לו: שרוליק היה נעים שלום ולא להתראות!

    1. את כסאו של הבן שלו באלעד השיג אחרי שזרק נציג ציבור עם מסירות נפש אמיתית בבית שמש, ונתן את בית שמש לליטאים בסגנות. כל המפלות שלו מאז, לא נשכח ולא נסלח

  5. אחרי הכל ליאון דואג לכל הציבור החרדי לכל החסידויות
    ויוסי דייטש היה דואג רק לכמה חסידויות בשלומי אמונים כפי שמוכח בשטח

    1. אפשר לראות זאת ברמות ג היה שטח לבית כנסת נתנו חצי קומה לליטאים וחצי לתימנים וקומה שלמה לחסידים שהם סה"כ 20 אנשים והליטאים זה שטיבלאך שלם עם הרבה מאוד אנשים זכרון אברהם
      הליטאים היו צריכים לקנות מהתימנים את חלקם ולבנות להם מקום ומעל זה הם בנו את השטח שלהם נו… בסוף החסידים צריכים לעלות שתי קומות … כאשר עשה כן יעשה לו….
      יחי אדוננו פרוש

  6. שרוליק אוהב אותך. אתה תותח כמו תמיד אתה הבאת את אלעד למצבה המוצלח שלה כיום . ולא רק אתה הדובר המוצלח ביותר מאחל לך המון הצלחה בהמשך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים