שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הפגנה לפנות בוקר בבלפור, 9 נעצרו
משפט נתניהו
כמאה מפגינים מחו בבלפור על דחיית הדיון במשפט נתניהו שהיה אמור להתקיים היום כשהם קוראים "פחדן, לך למשפט" • המשטרה: 9 נעצרו בעקבות שהפרו את הסדר
כוחות המשטרה בהפגנה | צילום: דוברות המשטרה

כמאה מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו השכימו הבוקר וכבר בשעה 06:00 לפנות בוקר החלו להפגין מחוץ לביתו של ראש הממשלה בבלפור, כשהם מוחים על דחיית הדיון במשפטו שהיה אמור להתקיים היום, תוך שהם קוראים "הנאשם יקום על רגליו" ו"פחדן, לך למשפט". היום צפויה הפגנה גם מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים.

המפגינים נשאו לפידים בוערים והניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "הנאשם יקום על רגליו". לטענת המוחים, נתניהו הוביל את ישראל ל"סגר פוליטי" כדי שהמשפט יידחה. נרשמו הפרות סדר במקום ושבעה מפגינים נעצרו. .

המפגינים הקריאו קטעים מתוך כתבי האישום נגד נתניהו, והציגו את סדר היום של בית המשפט המחוזי בירושלים. לטענתם, "בית המשפט דחה באופן תמוה את הדיון של הנאשם, חרף העובדה שדיונים רבים ממשיכים להתקיים בו – ולמרות שנערכו באולם שיפוצים והתאמות שנועדו לקיום משפט נתניהו בתקופת הקורונה".

מתנועת "קריים מיניסטר" נמסר: "הגענו הבוקר כדי להזכיר לנאשם שלא ניתן לו להמשיך להרוס את המדינה ולחמוק ממשפט. אם הוא לא מגיע לבית המשפט לשמוע את האישומים נגדו, האישומים יגיעו אליו. ביבי, ההסתה והשקרים שלך ושל חייליך לארגון הפשע לא ירתיעו אותנו. אנחנו נחושים לנקות את המדינה מהשחיתות ומהניהול הכושל שלך ונמשיך להפגין נגדך כחוק, הכי קרוב בכל זמן ובכל מצב".

מהמשטרה נמסר: הבוקר הגיעו עשרות מפגינים אל סמוך לכיכר פריז בירושלים תוך שחלקם נושאים לפידים וחלקם אף התעמתו עם השוטרים והפר את הסדר תוך הבערת מדורות וחסימת צירי התנועה במקום. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להשבת הסדר ועיכבו / עצרו 9 מהמפגינים בגין הפרת סדר ותקיפת שוטרים.

לפני זמן קצר הסתיימה המחאה במקום וכלל צירי התנועה נפתחו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים