שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » הקלות נוספות בארנונה לתושבי חצור הגלילית
לאחר פעילות אינטנסיבית
ראש המועצה שמעון סויסה : "אנחנו קשובים לציבור ומהרגע הראשון פעלנו בנחישות ועקביות על מנת למצוא דרכים להקל על התושבים"
מטיבה עם התושבים | צילום: מועצת חצור הגלילית

לאחר כחצי שנה של פעילות אינטנסיבית למען התושבים מגיעה פעימה נוספת של הקלות לתושבי חצור הגלילית באשר לחיובי הארנונה. כזכור, לפני כחצי שנה קיבלו התושבים שוברי תשלום עם חיובים שהינם תוצר של צו הארנונה החדש של משרד הפנים והמדידות החדשות שבמשרד הפנים חייבו את הרשויות לעשות. כבר אז הקלו במועצה בשורה של סעיפים וכעת מגיעה שורת הקלות נוספות.

השבוע כאמור, בתום פעילות אינטנסיבית הודיעו במועצת חצור הגלילית על בשורה גדולה והקלות נוספות בצו הארנונה החדש: החל מינואר 2022 לא יבוצעו חיובים בגין חניות ולא יבוצעו חיובים בגין מקלטים. המשמעות- הקלה כלכלית נוספת ומשמעותית לתושבי חצור הגלילית כתוצאה מחוות דעת משפטית שהשיגו במועצה כחלק מפעילות ענפה ואינטנסיבית במטרה להקל ולסייע לתושבי חצור הגלילית.

כבר לפני מספר חודשים הצליחו במועצה להקל משמעותית בצו הארנונה החדש של משרד הפנים כאשר ראש המועצה שמעון סויסה הנחה את הצוותים המקצועיים לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להקל על התושבים ולמצוא דרכים יצירתיות להורדת החיובים. שורת ההקלות כללה: אי חיוב בגין סנטף שקוף בפרגולות, אי חיוב בגין השטח שסביב הבריכה (דק וכו'), אי חיוב בגין ארגז רוח – קרניז עד לגודל של מטר, אי חיוב בגין מדרגות חוץ ללא קירוי, אי חיוב בגין קומת עמודים במידה ו 60% מהשטח פתוח ללא קירות וכו' וכעת כאמור מצטרפת פעימה נוספת של הקלות עם בשורת ה-0 ש"ח חיוב בגין מקלטים וחניות המהווה הקלה משמעותיות נוספת, שמטיבה עם תושבי חצור הגלילית למרות הצו של משרד הפנים. מבדיקה שביצענו עולה כי בחצור הגלילית ניתנות ההקלות המשמעותיות ביותר בארץ בסוגיית הארנונה וכעת ניתן לומר כי במועצת חצור הצליחו להסיר את הגזרות שהיו בצו הארנונה החדש.

ראש המועצה שמעון סויסה ציין: "אנחנו קשובים לציבור ומהרגע הראשון פעלנו בנחישות ועקביות על מנת למצוא דרכים להקל על התושבים ולצמצם את נטל צו הארנונה החדש של משרד הפנים ככל שניתן ועשינו זאת באופן משמעותי. כעת, לאחר פעילות מאומצת, בחינה מעמיקה וחוות דעת משפטית אנחנו מביאים בשורות משמעותיות אדירות נוספות לרווחת תושבי חצור הגלילית. ברצוני להודות על כך לעובדי המועצה שעסקו בכך, להנהלת המועצה שפעלנו יחד בתהליך החשוב למען התושבים. נמשיך לפעול למענכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים