שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השמאל יוזם: ימנים לא יקבלו סעיף 46
שערורייה בוועדה
במהלך הדיון בוועדת הכספים בראשות ח"כ אלכס קושניר, הביעה ח"כ נעמה לזימי מהעבודה, הסתייגות לאישור סעיף 46 לעמותת 'עד כאן', עד לבחינת רשות המיסים
שטרות ומטבעות כסף | צילום: Anastasiya Aleksandrenko, שאטרסטוק

בדיון וועדת הכספים נדחתה הבקשה של ארגון 'עד כאן'. העמותה עוסקת בביצוע תחקירים ובפעילות ציבורית נגד תופעות שלטעמה פוגעות בחוסנה ובתדמיתה של מדינת ישראל, מחדירה אנשים לארגונים אנטי-ישראליים, מתוך מטרה לאסוף מידע אודות אותם ארגונים, לפרסם את הממצאים באמצעי התקשורת או למסור אותם לידי רשויות החוק.

במהלך הדיון בוועדת הכספים בראשות ח"כ אלכס קושניר, הביעה ח"כ נעמה לזימי מהעבודה, הסתייגות לאישור סעיף 46 לעמותת 'עד כאן', עד לבחינת רשות המיסים כדי לאשר את סעיף 46. בחשבון הטוויטר שלה כתבה לזימי "בועדת הכספים כעת, נשמעו לבקשתי לא לאשר סעיף 46 לעמותת 'עד כאן', עד לבחינה של רשות המיסים לגבי אופי הפעילות הפלילית של העמותה. גוף שרודף פעילי שלום וזכויות אדם, במעשים פליליים ומפוקפקים, עם תורמים אנונימיים, לא צריך לקבל את כספי המדינה דרך הטבות מס".

בתוך כך, מהומה בוועדת כספים ח"כ בן גביר הוצא מהוועדה, לאחר שהקים מהומה על מחטף הוועדה שלא אישרה לעמותת עד כאן לקבל סעיף 46 לצורך זיכוי במס. ח"כ בן גביר: "הוועדה בחרה להיאבק בימין ולתמוך בעמותות שמאל שכן אושרו למרבה האבסורד, במקום להעניק צל"ש למי שדואג למדינה ונלחם למענה".

ארגון 'עד כאן' הגיב לדברים: "לאחר שורה של מתקפות מצד ארגונים אנטי ישראליים הממומנים מכספי ממשלות זרות, אנחנו ב'עד כאן' יודעים שאנחנו פועלים בכיוון הנכון. הפעם, אנו עומדים בפני ניסיון למנוע מאיתנו קבלת סעיף 46 תוך הצגת שקרים ממוחזרים שאין להם אח ורע עם המציאות. מפרסמי שקרים אלו כבר מטופלים במס' תביעות דיבה".

"אל אותם ארגוני דה לגיטמציה, הצטרפה חברת כנסת אלמונית נעמה לזימי אשר חברה לתומך המחבלים אופר כסיף וגורמים הזויים נוספים ממפלגת מרצ. נעמה מבקשת לפגוע בארגון שבראשו קצינים, לוחמי צה"ל ולוחמים במערכת הביטחון במיל' אשר פועלים להגנת חיילי צה"ל ומדינת ישראל בזירה הבינלאומית".

"אנו מבינים את הצורך של חברת כנסת אלמונית לעשות סיבוב יחסי ציבור בכדי שהשם שלה יוזכר, אך היא לא תעשה זאת על גב לוחמי צה"ל. אם היא עומדת מאחורי שקריה, אנו קוראים לה להסיר את חסינותה ולבוא להתמודד מולנו בבית המשפט בתביעת דיבה".

"ארגון 'עד כאן' גאה להיות השכפ"ץ שסופג את האש עבור חיילי צה"ל. אנו נמשיך לפעול למען עם ישראל תוך שמירה על חיילי צה"ל. אף ח"כ או ארגון אנטי ציוני לא ימנע מאיתנו להיאבק להגנת חיילי צה"ל".

הליכוד: "ממשלת השמאל של בנט שמינתה את תומך המחבלים ווליד טאהא לראשות ועדת הפנים, העבירה היום החלטה מבישה בועדת הכספים – למנוע את מימון עמותת ״עד כאן״ שפועלת נגד ארגוני החרם על ישראל ובעד לוחמי צה״ל. עמותה שנלחמת בעולם למען האמת של ישראל זכאית לתמיכה וסיוע ממשלתי כדי שתמשיך לפעול למען לוחמי צה״ל. נילחם בהחלטה הרעה הזאת ונפעל לביטולה".

הציונות הדתית: "בכל יום שיא חדש. מניעת סעיף 46 מארגון 'עד כאן' זו קומה נוספת בשפל המדרגה אליה גוררת ממשלת בנט עבאס את מדינת ישראל. ממשלה שמחבקת מחבלים ופוגעת בארגונים ציוניים. אוי לבושה".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד, על מניעת אישור סעיף 46 מהארגון "עד כאן" בוועדת הכספים על ידי חברי מפלגת העבודה וח"כים אנטי ציונים נוספים מהקואליציה: "בושה וחרפה. מפלגת העבודה? יותר כמו הרשימה המשותפת. ח"כית שמחשיבה את עצמה לציונית יוצאת נגד ארגון שפועל למען חיילי צה"ל. מפלגת העבודה אומנם השיגה 7 מנדטים אבל היא מתה כבר מזמן. זו דמותה של ממשלת בנט לפיד עבאס. פוסט ציונות".

ח"כ פטין מולא מהליכוד: "במקום להילחם בארגונים שמוציאים את דיבתה של מדינת ישראל כמו בצלם ושוברים שתיקה, ממשלת החרפה נלחמת בעמותה הנהדרת "עד כאן" – העמותה שבזכותה אנחנו יודעים על עלילות הדם של אותם ארגונים. בתור אזרח דרוזי, אני מתבייש באנטי ציונות של הממשלה החדשה".

ח"כ אופיר סופר: "ממשלת שמאל עם 'ראש ממשלה ימני' אמרה עד כאן לארגון ששם לנגד עיניו לשמור על חיילי צה״ל מארגוני ה- BDS".

ח"כ אורית סטרוק: "לקואליציה שנשענת על תומכי טרור יש צורך קריטי לטשטש כל מה שעלול להביך אותה: נתוני אמת על הפורעים בערים המעורבות, על תכניות הכיבוש של הרש"פ, על התנועה האיסלאמית, ועוד. פחות נתוני אמת = יותר יציבות לממשלה. לכן החלשת ארגון עד כאן היא צורך קריטי להמשך קיומה. פשוט עד אימה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים