שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » השרה שקד התארחה בעיריית ב"ב ועוררה סערה
"יריקה בפרצוף"
יו"ר האופוזיציה וידר: ""הזמנת הכבוד" של שקד יומיים לאחר דבריו המזעזעים של בנט נגד הציבור החרדי וסירובה העיקש לגנות אותם, נועדה לסייע לעסקנים להימלט מביקורת"
עיריית בני ברק | צילום: ויקיפדיה

שרת הפנים איילת שקד התארחה הבוקר (ה') בעיריית בני ברק ונפגשה עם ראש העיר אברהם רובינשטיין וצוותי המשרדים השונים בעירייה. בפגישה דנו המשתתפים בנושאים מקצועיים, ויחד עם מנכ״ל משרד הפנים, יאיר הירש, דנו על האתגרים עמם מתמודדת העיר ועל דרכי הסיוע.

שרת הפנים, איילת שקד: "כמו תמיד, שמחתי לפגוש את ראש העיר. בני ברק היא עיר מיוחדת שהדבר המדהים בה הוא שעל אף שמדובר באחת הערים הצפופות בעולם מדד האושר בה הוא מהגבוהים בעולם".

בתגובה לאירוח השרה בעיריית בני ברק, תקף יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד במועצת העיר: “הזמנת ‘הכבוד’ של איילת שקד לעיריית בני ברק יומיים לאחר דבריו המזעזעים של בנט נגד הציבור החרדי וסירובה העיקש לגנות אותם, נועדה לסייע לעסקנים להימלט מביקורת של משרד הפנים על השימוש בכספי הציבור.

עוד הוסיף וידר כי מדובר "ביריקה נוספת בפרצופם של תושבי העיר, אשר מלמדת שוב עד כמה העסקנים ושקד התנתקו לחלוטין מהציבור החרדי והציוני".

גורם בלשכת רובינשטיין הבהיר על ביקור השרה שקד: "מדובר בפגישה מקצועית, ובעניינים המקצועיים יש אישור מהרבנים להיפגש. אין שינוי ביחס החרדים לממשלה ולא מדובר בהתקרבות".

הביקור עורר סערה בקרב הציבור החרדי, שמתקשה לסלוח לשקד על ההחלטה לבטל את העיר שפיר לחרדים ולשותפה של איילת שקד, ראש הממשלה נפתלי בנט על אמירתו האומללה 'שמח שיש חרדים, אך צריך להגביל את כוחם הפוליטי".

ח״כ משה ארבל (ש"ס): ״מעשה האיוולת של ראש עיריית בני ברק להזמין את גברת שקד לביקור ממלכתי בעיר התורה והחסידות היא יריקה בפרצוף לרבבות משפחות חרדיות שימשיכו לגור בחניונים ומחסנים רק כי שקד ואלקין ביטלו את הקמת העיר החרדית בשפיר״.

כזכור, ח"כ אזולאי אמר אתמול לשקד: "אמש פורסם שאת ושר השיכון, קיבלתם החלטה משותפת להדיר את צעדיו של הציבור החרדי גם בתחום הדיור ולא לקדם את התוכנית של השר לשעבר דרעי – להקמת 13 אלף יחידות דיור ממערב לקריית גת לציבור החרדי, ובמקום זה להעביר את כסיף בנגב עבור הציבור החרדי – למרות שהבהרנו אין ספור פעמים שאנחנו לא מעוניינים בכסיף כפתרון למצוקת הדיור".

אז תקף אזולאי: "אני רוצה לדעת גבירתי השרה, האם המהלך הזה הוא חלק מהתוכנית שלכם לצמצם את כוחו של הציבור החרדי"?

את דבריו סיכם ח"כ אזולאי בפניה לשרה: "אני מבקש לדעת האם את חוזרת או מתנצלת מהדברים של ראש הממשלה נגד הציבור החרדי"? השרה שקד נמנעה מלענות על כך ואמרה "החרדים הם חלק חשוב ממדינת ישראל".

אזולאי השיב לה: "את יורקת לנו בפנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים