שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר כהן רומז: בעד הצטרפות סמוטריץ' לליכוד
צפו
בראיון למגזין סוף השבוע של 'בחזית' עונה שר המודיעין אלי כהן לכל השאלות ורומז כי האסטרטגיה לסמן את הציונות הדתית כקהל יעד מועדף תימשך גם בבחירות 2021
השר אלי כהן בראיון לזאב אלפרוביץ' | צילום: פישל רוזנפלד
צילום: פישל רוזנפלד

ברקע הדיווחים על מבוי סתום במגעים בין 'ימינה' ו'האיחוד הלאומי' לגבי המשך השותפות וההתמודדות בבחירות הקרובות והפיצול המסתמן בציונות הדתית, מתייחס לראשונה שר המודיעין אלי כהן בראיון למגזין סוף השבוע של 'בחזית' לאפשרות של הצטרפות בצלאל סמוטריץ' לליכוד בבחירות הקרובות.

"כל מי שרוצה ומקבל את ערכי הליכוד יכול להצטרף", אומר כהן 'לבחזית' בראיון שיפורסם במלואו מחר, "בסוף, הליכוד זה הבית של הציונות הדתית ורואים יותר ויותר מהציונות הדתית שמצביעים לליכוד, יותר חברי כנסת דתיים לאומיים שנבחרים מטעם הליכוד".

כהן מוסיף ומזכיר, כי כשר הכלכלה פעל כפי שלא פעלו רבים בעבר לטובת ההתיישבות, "ולכן הציונות הדתית באמת, הבית שלה הוא כאן אצלנו בליכוד", הוא מצהיר.

דבריו של כהן מגיעים על רקע הפיצול כאמור שמסתמן בציונות הדתית, לאחר שהפגישה שהתקיימה אמש בין יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט ליו"ר 'האיחוד הלאומי' בצלאל סמוטריץ' הסתיימה ללא הסכמות.

לפי הדיווחים, לאור העלייה המסתמנת בסקרים של מפלגת 'ימינה' במתכונתה הנוכחית, מבקש סמוטריץ' מבנט כתנאי להמשך הריצה המשותפת, 4 שריונים בעשירייה הראשונה. בנט לעומת זאת, מוכן לשריין 2 מקומות בעשירייה זו בלבד.

עם זאת, על פי סקר חדשות 12 שפורסם אמש, מפלגה בראשות בנט וללא סמוטריץ' משיגה יתרון של שני מנדטים נוספים.

בתוך כך, במערכת הפוליטית תוהים האם ראש הממשלה נתניהו סימן גם הפעם, במערכת הבחירות הנוכחית את הציונות הדתית כיעד מועדף, קל ויעיל לגריפת מנדטים. שכן על פניו, מה שעבד יפה והוכיח את עצמו בשלושה מערכות בחירות אין סיבה שלא יעבוד גם הפעם.

מהראיון של השר כהן ל'בחזית' נדמה כי ההחלטה בצמרת הליכוד כבר התקבלה איפה ונשוב גם הפעם לצפות בראש הממשלה כשהוא מבקר במעוזי הציונות הדתית ביו"ש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים