שיתוף
תגובות
חדשות » השר מאיר כהן בביקור בנימין: "עושים עבודת קודש בחבל ארץ מיוחד"
לב בנימין
ביוזמת ח״כ אורית סטרוק הגיע שר הרווחה לבנימין והתרשם מהפעילות הענפה של האגף לשירותים חברתיים במועצת בנימין. השר כהן: ״יש לכל מדינת ישראל ללמוד מהעבודה כאן״
שר הרווחה מאיר כהן בביקור בנימין | צילום: דוברות בנימין

שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן הגיע היום לסיור מיוחד בבנימין לצד הנהלת מחוז ירושלים בראשות אורלי אוסטרמן. השר שהגיע יחד עם ח״כ אורית סטרוק שמע מראש המועצה ישראל גנץ וסגנו שמריהו אירגאס הממונה על תיק החינוך במועצה על פעילות החינוך והרווחה בהובלת האגף לשירותים חברתיים במועצה.

השר כהן החל את סיורו באולפנת דולב, המשיך לישיבת נחליאל בה נפגש עם אנשי הישיבה ובוגריה וסקר את הנעשה בחווה החקלאית החינוכית שיקומית לנוער נושר אותה מוביל צבי לקס, שהציג בפניו את חשיבות המוסד החינוכי והסיוע לבני הנוער והחזרתם למסלול חיים תקין.

הסיור הסתיים בביקור מיוחד במתחם "לב בנימין" בעפרה, הנותן מענה מקצועי, רגשי וחברתי לאוכלוסייה עם צרכים מגיל שלושה חודשים ועד גיל מבוגר, שם קיימו השר כהן וראש המועצה גנץ ביחד עם אנשי המועצה ומשרד הרווחה והביטחון החברתי ישיבת עבודה לטובת שדרוג הצרכים בבנימין בדגש על ההון האנושי, שירותים אזוריים, הסעות, מרכזי יום לוותיקים ונושא נוער הגבעות.

השר כהן שיבח את פעילות האגף לשירותים חברתיים במועצה בהובלת מנהל האגף אחיקם ון לובין וצוותו ואמר כי "סיפור הנוער הנושר הוא בנפשנו וזאת החובה שלנו לסייע. אני מבין את המשמעות להגיע לילדים האלה וללוות אותם לדרך הנכונה, ביחד עם כלל המורכבויות שיש למועצת בנימין שפורצת דרך בתחום הרווחה. אתם עושים עבודת קודש בחבל ארץ מיוחד ואני מודה לכם על העשייה המבורכת. לא משנה מי האוכלוסייה והיכן גרים, הלוואי על כל מדינת ישראל מה שראינו כאן – סיוע לבעלי מוגבלויות, עשייה ענפה ועוד הרבה דברים יפים."

ח"כ אורית סטרוק: "אולפנת דולב היא מוסד-למופת, מודל ממנו צריכים ללמוד כל מוסדות הרווחה בארץ. אני שמחה ששר הרווחה נענה לבקשתי לבקר במקום, הן על מנת לסייע והן על מנת להתרשם וללמוד. הטיפול בנוער נושר במועצה האזורית בנימין הוא מהטובים, המתחשבים, והמועילים בארץ. טוב עשה שר הרווחה שהסכים להיפגש גם עם מי שמכונים "נוער הגבעות", ללמוד מקרוב איזה אופקים פותחת בפניהם הפעילות של המועצה, ולתת כתף וסיוע למאמצים החשובים הללו״

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "זכינו באנשי רווחה משכמם ומעלה באגף לשירותים חברתיים, המעניקים תמיכה וסיוע לאוכלוסיות רבות בבנימין במסירות נפש עצומה. נמשיך ונפעל לשדרוג ושיפור שירותי הרווחה והחברה. אני מודה לשר מאיר כהן שהגיע והסכים לרתום את אנשי משרדו לטובת צרכי התושבים ולח"כ סטרוק שמציבה כל העת על סדר היום את צרכי ההתיישבות במסדרונות הממשלה והכנסת."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים