שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » התחזית: "חישמול" 450 אוטובוסים עד 2025
משרד התחבורה
במסגרת ההסכם, חברת "דן" תחשמל את כל צי האוטובוסים שלה ותכניס לפחות 450 אוטובוסים חשמליים עד 2025 וליותר מ- 1,000 אוטובוסים עד 2030
האוטובוסים החשמליים החדשים | צילום: אגד

משרד התחבורה פרסם הבוקר (א') את תוכנית התחרות החדשה למטרופולין ת"א. מטרת התוכנית היא לשפר ולהרחיב את השירות ולהאיץ את חשמול האוטובוסים בגוש דן (בין היתר: ראשון לציון, חולון, בני ברק).

התוכנית תבוצע בשתי פעימות – הראשונה בטווח הקרוב, שתקדם את מימוש תכנית החומש, ותאפשר את הרחבת השירות והשנייה במחצית השנייה של העשור, עם התפתחות רשת הרכבות הקלות במטרופולין.

משרד התחבורה צפוי להאריך את ההסכם עם חברת "דן" משנת 2025 עד לשנת 2030. ההסכם נועד להבטיח יציבות בשירות האוטובוסים בגוש דן.

במסגרת ההסכם, חברת "דן" תחשמל את כל צי האוטובוסים שלה ותכניס לפחות 450 אוטובוסים חשמליים עד 2025 וליותר מ- 1,000 אוטובוסים עד 2030. המהלך מאיץ את התוכנית לחשמול האוטובוסים בישראל.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי מסרה: הליך החשמול של התחבורה הציבורית שלנו הוא קריטי למדינת ישראל ולהפיכתה לנקייה, מהירה ונוחה יותר. ההסכם עם חברת "דן" הוא משמעותי מאוד ובמסגרתו יחושמל כל צי האוטובוסים של החברה, הליך שמתכתב באופן מלא עם המוכוונות שלנו כממשלה לפעול למניעת החרפת משבר האקלים. יחד עם ההיבטים הסביבתיים, ההסכם הזה יבטיח את טובת הנוסעות והנוסעים ואת שיפור וייעול השירות באופן משמעותי מאוד.

מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק מסרה: משרד התחבורה מקים בגוש דן רשת הסעת המונים מהירה, אמינה וירוקה. התוכנית מבטיחה יציבות בשירות התחבורה הציבורית בעשור הקרוב, לקראת מהפיכה תחבורתית במטרופולין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים