שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » התקרב עם סכין לעבר משפחה, נורה ונוטרל
נמנע אסון
מחבל יידה סלע לעבר רכב ישראלי והתקרב אליהם עם סכין. חיילי צה"ל ביצעו ירי לעברו וגרמו לפציעתו. על החשוד נמצאו סכין ובקת"ב
חייל צה"ל במהלך פעילות | צילום: דובר צה"ל

חיילי צה"ל מנעו פיגוע הבוקר: ערבי יידה סלע לעבר רכב ישראל בכביש 60, סמוך לבית אל. חיילי צה"ל הבחינו במחבל מתקרב עם סכין לעבר יושבי הרכב וביצעו ירי לעברו ופצעו אותו באורח קשה. בחיפוש בבגדיו נמצאו סכין ובקת"ב.

דובר צה"ל מסר: "תצפיות צה"ל זיהו הבוקר חשוד משליך בלוק לעבר רכב ישראלי ואף מנסה לפתוח את דלתות הרכב, בו היו אזרחים ישראלים, סמוך ליישוב בית אל שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין".

"כוח צה"ל פתח בנוהל מעצר חשוד, אשר כלל גם ירי לעבר החשוד שנפגע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בהמשך נמצאו עליו סכין ובקבוק חומצה".

תגובת ראש מועצת בית אל שי אלון לפיגוע הבוקר: "ניסיון הרצח הזה הוא תוצאה טבעית של אובדן ההרתעה של ממשלת בנט-לפיד והוא המשך הפעילות הרצחנית של הערבים שמקבלים תעוזה מחוסר המעש של הממשלה".

"הם מזהים את החולשה, מריחים את הפחדנות ויודעים שיש להם גיבוי בקואליצית תומכי הטרור. הממשלה הרעה הזו צריכה לחלוף מהעולם ולהימחק מההיסטוריה של העם היהודי".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני עכשיו מבין למה כהנא מתן נלחם כל כך בכשרות הוא צריך להשיג עבודה לכל הערבים בבדיקת סכינים לשליטה הם הרי מבנים בזה טוב ולכן כל אחד מהם מחזיק סכין נראה לי שליברמן יוריד מחירים של סכינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים