שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » וויז אייר משיקה את קו תל אביב – אבו דאבי
כצפוי
'וויז אייר – אבו דאבי' משיקה קו חדש בין תל אביב לאבו דאבי שצפוי להיכנס לפעילות מ-1 למרץ • הכרטיס הבסיסי (ללא מזוודה) צפוי לעלות כ-49 ש"ח לכיוון
מטוס של חברת וויז אייר | צילום: HB Photo, שאטרסטוק

כפי שהיה צפוי, חברת הלואו קוסט 'וויז אייר – אבו דאבי'  משיקה קו טיסות בין תל אביב-אבו דאבי. כזכור, לפני 15 יום הודיעה חברת וויז אייר ההונגרית על הקמת חברת בת חדשה בשיתוף פעולה עם הממשלה האמירתית שתיקרא 'וויז אייר – אבו דאבי'.

הקו יחל לפעול ב-12 לפברואר 2021 בתדירות של ארבע טיסות בשבוע. מ-1 למרץ מתעתדת החברה להפוך את הקו ליומי, באמצעות שלושה מטוסי איירבוס 321NEO שמוצבים בבסיס החברה באבו דאבי היא יכולה להפעיל טיסות ישירות ליעדים משם.

התנועה האווירית מישראל לאיחוד האמירויות, שהגיעה לשיאה עם 67 אלף נוסעים בחודש דצמבר, וכעת קיבלה בוסט רציני בדמות פטור מויזות שצפוי להיכנס עוד כחודש לתוקף, התמקדה בטיסות ישירות לדובאי עם שלוש החברות הישראליות, אל על, ארקיע וישראייר וחברת הלואו קוסט פליי דובאי, האחות הקטנה של אמירייטס.

כידוע, גם איתיחאד, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, צפויה להפעיל טיסות ישירות בקו תל אביב-אבו דאבי לקראת חג הפסח.

החברה תציע את כרטיסי הטיסה שלה באתר במחיר שיתחיל ב-49 שקל לכיוון לחברי מועדון התעופה ומטפס ל-89 ול-119 שקל לכיוון לפי מועד הטיסה. כאשר מדובר במחיר הבסיסי ביותר הכולל רק תיק יד. כרטיסים שכוללים מזוודות או כרטיסים הניתנים לביטול יגיעו למחיר של כ-250 שקל לכיוון, כאשר לכרטיס הבסיס ניתן להוסיף מזוודה לפי משקל וגודל רצוי – 10 או 20 ק"ג.

כאמור, בעוד כחודש ייכנס לתוקף הפטור ההדדי מויזות על-פי ההסכם שנחתם בין המדינות. לאחר שהשבוע הודיע משרד החוץ של האמירויות למשרד החוץ הישראלי כי הנושא אושרר על-ידי ממשלת איחוד האמירויות, וכעת מתחילה ספירה של 30 ימים עד לכניסת הפטור לתוקף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים