שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » זה היקף הונו האישי של בנימין נתניהו
ח"כ אטבריאן שיתפה
אטבריאן: "כתבתי 41 מיליון. זה הסכום המוערך שנתניהו הרוויח בשנתיים שבין 1999 ל-2001. השנתיים שבהן לקח פסק זמן מהפוליטיקה. כולה 20 הרצאות הוא העביר בשנתיים"
בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

רבים תהו ברבות השנים, על מעמדו הכלכלי של ראש ממשלת ישראל לשעבר, ויו"ר האופוזיציה בהווה, ח"כ בנימין נתניהו וכעת נראה כי נשפך מעט אור על הנתונים שיעשו סדר בכמה מוערך הונו של נתניהו, חברת הכנסת דיסטל אטבריאן חשפה מעט מההצעות הכלכליות אותם קיבל נתניהו במהלך השנים האחרונות.

חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן הסבירה: "מתי לאחרונה יצא לכם להפנות את גבכם לכסף? ואני לא מתכוונת לסתם "כסף", אני מתכוונת לכסף גדול, ענק, לכסף בלתי סביר מעומס הנדיבות בה הוא נוחת על ראשכם? אני אנסח זאת כך- אם מישהו היה אומר לכם שאתם יכולים לשלשל לכיסכם 41 מיליון שקלים במהלך השנתיים הקרובות וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתפטר ממקום עבודתכם (זה שמציע לכם משכורת של 19 אלף בחודש)- מה הייתם עושים? מי מכם היה נשאר במקום עבודתו? בחייאת, מי?".

"כתבתי 41 מיליון. זה הסכום המוערך שנתניהו הרוויח בשנתיים שבין 1999 ל-2001. השנתיים שבהן הוא לקח פסק זמן מהפוליטיקה. כולה 20 הרצאות הוא העביר בשנתיים האלה וייעוץ לחברות עסקיות. רוב הזמן הוא היה פנוי לחופשות, הגיגים, קריאה ובייביסיטר לילדים. ועדיין הרוויח בשנתיים 41 מיליון. היום זה כסף קטן עבורו. במהלך העשור האחרון נתניהו הפך לאייקון בינלאומי עצום, ענק, כזה שרוב הישראלים לא תופסים או כלל לא מודעים לגודלו".


"אם לפני עשור הוא הרוויח בקלילות 60 אלף דולר להרצאה, כעת המספרים שהוא שווה נמצאים כבר בשכונה אחרת לחלוטין, תוסיפו לזה את חברות הענק שיעמדו בתור כדי לזכות בשם שלו כחבר דריקטוריון (רק לפני כמה שבועות התפרסמה הצעה כזאת שהוא קיבל וסירב לה, היא עמדה על ציר שנע בין 450 ל800 אלף דולר בשנה) את עסקת המאה עם הוצאת ספרים בינלאומית, זאת שעבורה הוא יכתוב שלושה ספרים ויכניס מאות מליוני דולרים, וכן, אני יודעת שהוא שוקד על כתיבת ספר אחד כרגע, אבל זאת רק טיפה בים".

"בכל יום בו נתניהו מגיע לכנסת ישראל הוא מפסיד ביודעין ובהכרה מלאה מליוני דולרים ובמצטבר – מאות מליונים. בכל יום בו הוא יושב במליאה הוא בעצם אומר "לא" לעושר מטונף באמת. לעושר מהסוג הזה שגורם לך לישון בלילה ולדעת שאתה, ילדיך, נכדיך, נינך וניני נינך לא ידעו מחסור לעולם. אומר זאת בשיא ההגינות והיושר – אם הכסף שמתחנן ליפול לזרועותיו של נתניהו היה מוצע לי או לשאר חברי הכנסת המכהנים כרגע , אני נוטה לחשוב שיש סיכוי שאולי יש מצב שהייתם עדים לכנסת שמתרוקנת בבת אחת מ 119 האנשים שנוכחים בה למעט אדם אחד שהיה נשאר במקום: בנימין נתניהו".

"וזה לא רק הכסף, הלוואי וזה היה רק הכסף. זוכרים את הריזורט המוטרף בהוואי בו הוא התארח לאחרונה? אתם יודעים כמה כאלה מחכים לו? כמה מיליארדרים יראו בחופשה של נתניהו באי הפרטי שלהם זכות ותעודת כבוד נחשקת? זה לא שהוא לא יצטרך לשלם להם – החכמים שבהם ישלמו לו כדי שיבוא וינפוש, חדי האוזן שבכם בוודאי שמעו את ההצעות המרומזות של שליחי הפרקליטות המבוהלת באולפני הטלוויזיה רומזים לו להתפטר, רק תתפטר בן אדם, רק תלך ונסדר לך את ביטול כתב האישום".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. אוי לבושה של ח"כי החנופה והסגידה, שכושרם בצעקנותם, בשיטחיותם ובנאמנותם העיוורת.
    כן, קורבן ענק נתן נתניהו לעם ישראל שהסכים לכהן כראש וראשון בממשלתנו הנחותה.
    הרי כביכול אם לא מעמדו כראש ממשלת ישראל האם היה זוכה לכל הטוב הזה?
    השאלה היא רק מה שילמנו, אנו אזרחי המדינה, כדי שהקוסם יזכה בכל הטוב אליו כמהה הכותבת.

  2. מושחת בתוך חבורת מושחתים
    אם אתם יכולים לסדר לו ביטול כתב אישום זה עצמו ראיה שהכל שקר ותפירת תיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים