שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חברי כנסת לא נדרשים להציג תו ירוק במשכן הכנסת
חסינים מקורונה
עובדי משכן הכנסת מתלוננים כי איש לא מעז לברר מי מהח"כים מחוסן, הם מסתובבים בשטח בלי הפסקה, ועשויים להדביק כמו כל אחד אחר
תו ירוק | צילום: Bihlmayer Fotografie, שאטרסטוק

עובדים במשכן הכנסת מתלוננים על כך שחברי הכנסת מוחרגים מהתו הירוק שנכנס לאחרונה לתוקף במשכן. לדבריהם איש לא מעז לברר מי מהם מחוסן, הם מסתובבים בשטח בלי הפסקה, ועשויים להדביק כמו כל אחד אחר.

לטענתם, התסכול גדול במיוחד לנוכח ההחלטות האחרונות לחייב עובדים אחרים כמו מורים ומורות בתו ירוק. גורמים בכנסת מסבירים שאין אפשרות לשלול מחברי כנסת את הזכות להגיע למשכן ולהצביע אבל בהחלט אפשר לבקש שיתנו דוגמא אישית ויבדקו וחבל שזה לא מתבצע. כך דווח הערב בחדשות 12.

‏ח"כ ניר אורבך הגיב לפרסום: "מסכים לגמרי. אין סיבה שלא נציג תעודת מתחסן או אישור בדיקה אחת לכמה ימים בכניסה למשכן. סומך על יו"ר הכנסת מיקי לוי וחברי, מנכ"ל הכנסת גיל סגל שידאגו למצוא פתרון".

‏ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד הגיב: "קיבלנו בוועדת הכספים חוו"ד משפטית כי פטור לח"כים מהתו הירוק בכנסת הוא בעצם נגזרת של חוק החסינות. למען הסר ספק – אין לי שום בעיה (אני בטוח כי גם לח"כים אחרים) להציג את אישור התו הירוק מדי יום בכניסה למשכן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים