שיתוף
תגובות
כלכלה » חברת התעופה האמירתית אמירטס משיקה את הקו לתל אביב
מחלקה ראשונה
הטיסה הראשונה התקבלה על ידי שרת התחבורה מרב מיכאלי | במהלך טיסת הבכורה לישראל חושפת אמירטס את מטוס ה-777 החדש והמתקדם ביותר שלה
תגיות: ,
מטוס אמירטס | צילום: סיון פרג'

חברת התעופה האמירתית אמירטס השיקה היום את הקו החדש לתל אביב, באמצעות מטוס הבואינג 777 Game Changer החדיש ביותר שלה. לכבוד השקתו של הקו לישראל, שהינו בעל חשיבות רבה לחברה, הצטרפה לטיסת הבכורה משלחת מכובדת של בכירים, וביניהם שר הכלכלה של איחוד האמירויות עבדאללה בין טוק אל מארי, שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל חאג'ה, שגריר ישראל באיחוד האמירויות אמיר חייק,  לצד וליד אל-נקבי, מנהל אזור המפרץ, המזרח התיכון וצפון אפריקה של משרד הכלכלה והתיירות של דובאי, עבדולחמד סדיקי.

טיסת הבכורה של החברה בישראל,EK931  התקבלה בנמל התעופה בן גוריון בטקס ה"הסלנה" המסורתי, שמשך קהל רב של צופים, חובבי תעופה, ואורחים מרחבי התעשייה לצפות בהגעתה של הטיסה הראשונה של חברת התעופה לישראל. בעת הנחיתה התקבלה משלחת הבכירים על ידי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים של ישראל, ח"כ מרב מיכאלי.

לאחר טקס קבלת הפנים, חשפה חברת התעופה את פנים המטוס החדיש שלה, הבואינג 777 Game Changer בפני הקהל המכובד. המטוס מציע לקהל הנוסעים את המחלקה הראשונה הייחודית והראשונה בעולם המורכבת מסוויטות יוקרה פרטיות הסגורות במלואן, בעלות חלונות וירטואליים ואף מציעות שירות חדרים, על מנת להבטיח את נוחות הלקוח בכל מחלקות תא הנוסעים. בהמשך, החברה תפעיל בקו לתל אביב את הבואינג 777-300ERשלה בקו דובאי-תל אביב, המציעות שמונה סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים שטוחים במחלקת עסקים ו-304 מושבים מרווחים במחלקת תיירים, בטיסות יומיות.

מחלקת ראשונה בבואינג 777 | צילום: סיון פרג'

שרת התחבורה, מרב מיכאלי: "הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות הם קשרים אסטרטגיים, כלכליים וקריטיים לחיזוק מעמדנו אל מול האיומים המשתנים במזרח התיכון. בביקורי האחרון באיחוד האמירויות חתמתי על הסכמים שיקלו על המסחר והתנועה בינינו, ככלי להעצמת האזרחיות והאזרחים והכלכלות של שתי המדינות. הצעד שאנו מציינות היום הוא הרבה מעבר לתעופה, זהו צעד מדיני חשוב שמטשטש את הגבולות הפיזיים בינינו, ומחזק את המחויבות ההדדית שלנו".

מחלקה ראשונה במטוס הבואינג 777 | צילום: סיון פרג'

עאדל אל רדהא, מנהל התפעול הראשי של אמירטס אמר, "אנו נרגשים לקראת השקת הקו לתל אביב אשר מתווסף לרשת ההולכת וגדלה שלנו. מהרגע שהכרזנו לראשונה על תוכניות לכלול את תל אביב במערכות ההזמנות העולמיות שלנו, קיבלנו ביקוש עז מצד מטיילים – לא רק בישראל, אלא גם מרבים מהיעדים שלנו כולל לאיחוד האמירויות וממנה. חלק מהביקוש הרב הגיע גם מאוסטרליה, אינדונזיה, ברזיל, ארצות הברית והפיליפינים. הביקוש הרב משקף את החוזק של היצע המוצרים שלנו, את טווח הפעילות של הרשת הגלובלית שלנו ואת היעילות של המרכז שלנו בדובאי לחיבורים ברחבי העולם. הקו החדש שלנו יספק הזדמנויות חדשות לתיירות, מסחר ועסקים. "אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות שלנו ושמחים לאפשר להם לחוות את המוצר הייחודי של אמירטס הן על הקרקע והן על גבי המטוס,  וליהנות מחוויה ייחודית בכל המחלקות. אנו מנצלים את ההזדמנות כדי להודות לחברים ולשותפינו על התמיכה בהשקת הקו".

לוחות הזמנים של הטיסות של Emirates לתל אביב וממנו נבחרו על מנת לספק גישה נוחה לדובאי, ולטיסות המשך ליעדים פופולריים כמו אוסטרליה, הפיליפינים, האיים המלדיביים, סרי לנקה, תאילנד ו-ויאטנם. בנוסף, שותפות ה-codeshare של Emirates עם flydubai מציעה לנוסעים עוד יותר אפשרויות בהגעה אל דובאי, ופותחת גישה לרשת המשולבת של שתי החברות, המשתרעת על פני 210 יעדים ב-100 מדינות.

היחסים החזקים בין איחוד האמירויות לישראל הובילו לצמיחה משמעותית במספר העסקים שהוקמו לאחר החתימה על "הסכמי אברהם" ההיסטוריים. נכון להיום, למעלה מ-500 חברות ישראליות פועלות באיחוד האמירויות, והסחר בין איחוד האמירויות לישראל צפוי להגיע ל-2 מיליארד דולר עד סוף השנה הנוכחית על פי נתוני הלמ"ס בישראל. הקו החדש של אמירטס יעזור לטפח קשרים עסקיים ותיירותיים נוספים. בחיבור חיוני לרשת הגלובלית הענפה של החברה, המסלול החדש בין דובאי לתל אביב יסייע לשתי המדינות בקידום שיתוף הפעולה הכלכלי שלהן על פני מספר תחומים, כולל טכנולוגיה, בריאות, חינוך, השקעות, ועוד.

לחיזוק המסחר בין המדינות, תציע Emirates SkyCargo, קיבולת מטען של 20 טונות בממוצע בכל טיסה, לייצוא מוצרים ישראליים כמו פירות וירקות, תרופות, מכונות תעשייתיות ואלקטרוניקה, מתכות ומוצרים בעלי ערך גבוה אחרים לאיחוד האמירויות, ולשווקים בינלאומיים אחרים. במקביל, תעביר חברת התעופה  לישראל חומרי גלם ורכיבים לייצור, מוליכים למחצה וחבילות מסחר אלקטרוני.

לפי מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי, למעלה מ-300,000 ישראלים ביקרו באיחוד האמירויות בשנתיים האחרונות למרות מגבלות המגיפה, ומספר זה צפוי לעלות עם הקלות נוספות בהגבלות הנסיעה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים