שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חולדאי: "מוכן לחבור ללפיד אבל אני אוביל את הגוש"
משחק הכיסאות
יו"ר מפלגת 'הישראלים' נכון לחיבורים בתוך גוש המרכז-שמאל, אך דורש להוביל את הגוש, "בסוף תהיה חבירה – אני מוכן לחבור עם כל מי שימצא לנכון חוץ מביבי"
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי | צילום: עיריית תל אביב

יו"ר מפלגת 'הישראלים' וראש עיריית תל אביב רון חולדאי, התייחס הבוקר לאפשרות לחיבורים בין מפלגות המרכז-שמאל בבחירות הקרובות ומבהיר, כי הוא מוכן לחבור ללפיד אך בתנאי שהוא זה שיוביל את הגוש.

"אני נמצא כרגע שבועיים בדיוק אחרי שהקמתי את המפלגה, אני בתהליך. יש לנו עוד 3 שבועות עד ה-4 בפברואר להחליט החלטות. תמיד אמרו לי, 'לא תצליח', ותמיד בסוף איכשהו הצלחתי, למה? כי אני מנסה ואני משקיע, ואני מציע לתושבי ישראל ניהול בצורה אחרת", אמר חולדאי בראיון לניסים משעל ב- 103 FM.

חולדאי התייחס למצב מפלגתו בסקרים ולתוצאות סקר 'מעריב' שפורסם הבוקר בו מפלגתו אינה עוברת את אחוז החסימה ואמר, כי כי הוא אינו מתרגש מסקרים, "אני יודע בדיוק מי הם סוקרים מהימנים ומי לא, ולכן, מאחר שאני מכיר את הסקרים, ואני מכיר את הטרנד כרגע שהולך לכיוון עלייה, אני ממש לא מתרגש כרגע מהעובדה שמישהו מנסה להוריד".

על האפשרות לחבירה למפלגות בגוש המרכז-שמאל אמר כי הוא אינו שולל חבירה ללפיד אך לא כמספר 2, "אני ממשיך להובלת הגוש – הפרק הזה כראש עיר נגמר בחיי, ואני, ביום ההשבעה, אתפטר. אבל עד אז יש לי אחריות על העיר, להמשיך לנהל אותה כדי שלא תתפרק".

לדברי חולדאי, "בסוף תהיה חבירה – אני מוכן לחבור עם כל מי שימצא לנכון חוץ מביבי", עוד אמר, כי "מתקיימים כל העת מגעים, עם כל העולם…"

כשהוא מתייחס ל'מבצע החיסונים' אמר חולדאי כי אכן מגיעים לראש הממשלה שבחים על המבצע, "אבל על מעשה אחד, מול כל הדברים והנזקים שנגרמו לעם ישראל ב-10 שנות שלטונו, לא מגיע לו כל הכבוד ולא מגיע כל הכבוד לבן אדם שמכפיף את האינטרסים של המדינה לאינטרסים האישיים שלו. אדם עם 3 כתבי אישום לא יכול, בערכים, להיות ראש ממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים