שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » חיים ישעיה ווייל בלהיט חדש: "אנוכי להשם"
אנוכי להשם
כולנו יודעים שכל מה שאנו עושים הוא למען השם! ובכן, פשוט להיות מסור ומוכן לעבודת השם, זו הבנה עמוקה יותר של "אנוכי להשם"
חיים ישעיה ווייל אנוכי להשם

אלי ווייל, אחיו של הזמר האנרגטי חיים ישעיה ווייל מלונדון, מגיע בכל פעם ללימודים היומיים עם גרשי שוורץ באולפני Edgware במונסי, עם שיר חדש שהלחין. שיר אחד תפס את גרשי ואחיו של המלחין חיים ישעיה אמר לו, "אלי, יש בזה משהו! אני מרגיש את זה! אני שר את זה! אני בעצמי זה!"

גרשי לא יכול היה לחכות, הוא לקח את אלי לאולפן (לאחר או לפני הלמוד שלהם) ויצר דמו אותו שלח לחיים שעיה מיד. הם החליטו לקרוא ל"אנגלי" נוסף, המעבד אפרים מרקוביץ' שעלה לא מכבר לארץ ישראל, שהוא מתנה מוזיקלית מיוחדת לעולם ומעבד מופלא מאוד.

לאחר מכן הוא שלח להם יצירת מופת אליה גרשי הוסיף קצת כלי נשיפה עם דני פלאם וגיטרות של חיים בוקצ'ין. חיים ישעיה טס במיוחד לארה"ב לאולפני Edgware במונסי, כדי להקליט את השירה עם גרשי.

באולפן כולם הרגישו את האנרגיה, אלי הוסיף עוד רעיונות חדשים ויחד השירה התאחדה לכדי מוצר מוגמר ואיכותי ב"ה. הכל בגלל שהיינו רק למען בורא העולם. אנו שרים עבור האייבירשטר!

גרשי שלח את תווי המקהלה ל"מקהלת מנגן" מלונדון בריטניה. שם המנצח יוני הלברשטאם, תמיד לוקח את זה לרמה אחרת… חברי המקהלה עשו עבודה פנומנלית, באולפן של מוטי כהן.


קרדיטים: לחן: אלי ווייל | מפיק: גרשי שוורץ | מעבד מוזיקלי: אפרים מרקוביץ | סולן ילדים: שמואל זנוויל עקשטיין | מקהלה: 'מנגן' בריטניה; ניצוח: יוני הלברשטאם | עיבודים למקהלה, | הפקה ווקאלית ומיקס: גרשי שוורץ | שיווק דיגיטלי: מוטי קליין @ מיוזיק אונטיים

מילים

אנכי לה' אנכי אשירה אזמר לה אלוקי ישראל
 אנכי לה' אנכי אשירה אזמר לה אלוקי ישראל
 איך בין פאר דיר אייבישטער אנכי לה'
 איך זינג פאר דיר אייבישטער אנכי אשירה
 אזמר אזמר לה' אזמר אזמר לאלוקי ישראל
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים