שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חילופי מתקפות בין גלנט ואדלשטיין
דיווחים והכחשות
דיווח: מתווה להחזרת כיתות ז'-י' ב-1 במרץ ללימודים. "משרד הבריאות והשר אדלשטיין עומדים על דעתם שאסור לטעות ולהקדים את השלב הבא בפתיחת המשק", נמסר בתגובה
יואב גלנט ויולי אדלשטיין | צילום: שאטרסטוק

השלטון המקומי והממשלה דנים הערב (שני) על פרטי המתווה לחזרת חטיבות הביניים בערים ירוקות, צהובות וכתומות גבוליות, כשהכיוון המסתמן הוא פתיחת הלימודים ב-1 במרץ, שישה ימים לפני המועד המתוכנן – כך דווח ב'וואלה'.

מלשכת שר הבריאות נמסר בתגובה כי "השמועות על הסכמה לכאורה להקדמת השלב הבא בפתיחת מערכת החינוך, של כיתות ז-י, אינה נכונה. משרד הבריאות והשר אדלשטיין עומדים על דעתם שאסור לטעות ולהקדים את השלב הבא בפתיחת המשק לפני שיחלפו שבועיים מהפתיחה האחרונה. זאת כדי לראות את השלכות פתיחת חלקים גדולים במערכת החינוך והמסחר מבחינת התחלואה".

"בתוך כך, שר הבריאות הנחה את מגן ישראל לבצע "חיתוך רמזור" של השבוע כבר מחר, באופן שיאפשר לתלמידים בערים ירוקות, צהובות וכתומות גבוליות להגיע ללימודים יום לפני היציאה לחופשת פורים. בשבוע הבא חיתוך הרמזור יחזור להתבצע ביום רביעי".

שר החינוך יואב גלנט תקף הערב בראיון ל'חדשות 13' את שר הבריאות ואמר כי "אדלשטיין הודה שטעה כשנתן עדיפות למסחר על פני החינוך" לדבריו, נקבע סדר עדיפויות שגוי להקלות, וטען כי הציע שהלימודים יחודשו בכל השכבות ברשויות שהוגדרו.

בסביבת אדלשטיין הגיבו בחריפות ומסרו כי "לחזור על שקר 100 פעם לא יהפוך אותו לנכון. שר הבריאות אמר בישיבות הקבינט שאפשר לתת עדיפות למערכת החינוך על חשבון פתיחת כל המסחר, וממילא, כפי שהבהיר המגיש אודי סגל, הוא לא קבע שעשה טעות. שרים בקבינט בחרו שלא להוביל סדר עדיפויות, אלא לדרוש גם וגם וגם, ולהתעלם מבריאות הציבור. שר הבריאות ימשיך לשמור על בריאותם של אזרחי ישראל, גם כאשר עמדתו לא נוחה לאנשים כאלה ואחרים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים