שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חקלאי 'קרן השביעית' קורעים שערי שמים בכותל
צפו בשידור חי
מסע 'מגיני ארץ' של חקלאי קרן השביעית מגיע לשיאו לאחר שעבר בין קברי צדיקים מצפון לדרום • החקלאים הבקיעו שערים שמים והתפללו למען כלל עם ישראל ותורמי הקרן
ח"כים מדגל התורה בסיור לקראת השמיטה | צילום: איציק בלניצקי

אחרי שהשיגו את היעד שהציבו גדולי ישראל, והצליחו להשבית למעלה מ-685 אלף דונם אדמה בא"י, חקלאי קרן השביעית יחד עם שלוחי דרבנן, ראשי הנהלת קרן השביעית עורכים מעמד תפילה מיוחד בכותל המערבי, שעות ספורות לפני היכנס יום הדין הגדול והנורא.

מעמד התפילה בכותל הוא שיאו של מסע "מגיני ארץ" שבמסגרתו חקלאים מכל רחבי הארץ השתתפו במעמדי תפילה בקברי צדיקים.

במסע שאותו הוביל הגאון רבי משה בנים מינץ שליט"א, בנו של אחד ממייסדי קרן השביעית רבי שמואל מרדכי מינץ זצ"ל, השתתפו עשרות חקלאים.

למסע התלוו יו"ר קרן השביעית הרב בנציון קוגלר , מנכ"ל קרן השביעית הרב בנימין כהן, וראשי הנהלת קרן השביעית, הרב אפרים ליבוביץ והרב ישראל רובינשטיין, הממונה על פעולות לחיזוק רוחני בקרב החקלאים.

הרב קוגלר ביקש להבהיר במהלך המסע כי למרות ההצלחה האדירה בעמידה ביעדי ההשבתה שהגיעו ליותר מ-685 אלף דונמים אדמה, קרן השביעית עדיין לא הגיעו ליעדים הכספיים על מנת לספק לחקלאים את מלוא התמיכה שהם זקוקים לה.

"יש עדיין חקלאים רבים שממתינים לשיחה מקרן השביעית ומבקשים לשמוע שנמצאה עבורם תמיכה מתאימה על מנת לעבור את השנה הקרובה. לשם כך אנו זקוקים לציבור שימשיך ויסייע לנו לתמוך במשפחת החקלאים גיבורי הכוח שומרי השביעית, שהם-הם הגיבורים של הדור שמוסרים נפש למען מצוות שמיטת הארץ".

לחתימת שותפות עם חקלאי 'קרן השביעית' לחצו כאן

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים