שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חרדים מבטלים טיסות בגלל האלימות המשטרתית במירון
שעת הדחק
התיעוד שהופץ ממירון, בו נראים שוטרים מכים וחונקים אברך חרדי, עוררו סערה וגרמו לעשרות חרדים מארצות הברית לבטל את טיסותיהם לישראל להילולת הרשב"י
ריקודים בכניסה לציון הרשב"י במירון | צילום: דוד כהן, שאטרסטוק

התיעוד המחריד של אלימות השוטרים במירון כלפי חרדי ירושלמי שהגיע למקום ע"מ להפגין כחוק ופונה בסופו של יום לבית חולים כשמצבו לא טוב, עורר סערה ברחבי הציבור החרדי בישראל, אבל לא רק.

אמש נודע ל'בחזית', כי עשרות חרדים תושבי ארצות הברית, שהיו אמורים להגיע בשבוע הקרוב למירון להילולת הרשב"י, ביטלו את טיסותיהם בשל אותו תיעוד בו נצפו שוטרים מכים באלימות חרדי במירון.

מדובר בקבוצה של חסידים מבארא פארק אשר בברוקלין, ניו יורק, שמגיעים מדי שנה בל"ג בעומר למירון למספר ימים. הקבוצה מונה אנשי עסקים, אברכים ובחורי ישיבה.

בשיחה עם מספר אנשים מהקבוצה, עולה תמונה מדאיגה. הם משתפים את 'בחזית': "קצת מצחיק שבזמן שגל טרור משתולל בישראל, אנחנו פוחדים להגיע בגלל אלימות של אחים שלנו השוטרים".

"יש טרור וזה שעת הדחק", אומר אחד מהם, "ולכן לא פחדנו כשהזמנו את הכרטיסי טיסה. אבל האלימות של השוטרים שראינו והדיבור על מראות נוספים כאלה בימי ההילולה, הרתיעו אותנו מאוד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. רק מי שגר בחו"ל יכול להעלות על דעתו שטות שכזו. מי שבאמת פוחד משוטרים הם לא יגעו בו לרעה לעולם, ורק מי שלגמרי לא פוחד מהם ולא חושש להתעמת אתם עלול להיפגע מהם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים