שיתוף
תגובות
צרכנות » חרם פרסומי, מלחמת כוסות והלשנות למשטרה
הצרות של 'אושר עד'
מונסי כמרקחה: סניף חדש של 'אושר עד' הישראלית תחת המותג 'בינגו' הצית מלחמת עולם בין הרשתות הוותיקות בעיירה לבין הרשת שהתרגלה לכבוש את היעדים שהציבה • בלעדי
סניף של 'בינגו', המותג האמריקאי של 'אושר עד', במונסי, ניו יורק | צילום: מאיר ברנשטיין
לקריאת הכתבה מלאה
תמכו בעיתונות החופשית במגזר ותהנו ממנוי דיגיטלי הכולל קריאת חופשית ללא הגבלה ומגוון שירותי פרימיום באתר, עם מינימום פרסומות

תחרויות בין רשתות מזון, בתי עסק ומותגים, הינם דבר שבשגרה ומקובלים בכל מקום בעולם. תחרות שוק הינו דבר מבורך, שכן המרוויח הגדול ביותר ממנו הוא האזרח הקטן שנאבק על השקל.

אחד הענפים במשק שהתחרות בהם מתוקשרת יותר מאחרים, הוא ענף הקמעונאות. שם לא נותר לציבור הלקוחות אלא לעמוד מהצד ולחכך ידיים בהנאה לנוכח כיפופי הידיים והמהלומות שמנהלים ביניהם ענקי הרוח, והכל… לטובת הצרכן כמובן.

בענף זה, התחרות על ליבו של הצרכן מתבצע בעיקר על גבי עמודי העיתונים. במקומונים שבכל עיר ושכונה, באמצעותן נוהגות רשתות המזון הגדולות לפרסם את 'המבצעים' ולשכנע את קהל הלקוחות הפוטנציאלי, מדוע הקנייה השבועית תהיה משתלמת עבורו דווקא בסניף שלהם.

בשנים האחרונות הייתה זו רשת 'אושר עד' החרדית, שקיבלה החלטה אסטרטגית וחסרת תקדים בענף הקמעונאות הישראלי, לשכתב את ההצלחה הגדולה שלה בפיצוח הגנום על לב הצרכן החרדי, ולהעתיק זאת לברוקלין שבארצות הברית, אל ליבת החיים היהודיים התוססים, שם נפתחו בשנים האחרונות 2 סניפים, בבורו פארק ובלייקווד, אשר מותגו תחת השם 'בינגו'.

עד כאן הכל נשמע הגיוני ומתנהל על פי התכנית. עד שבוע שעבר.

נכנסתם לבידוד? סתם בודדים? לא נשאיר אתכם לבד

קבלו שבועיים גלישה באתר בחזית מדיה בחינם

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

מטבע
שער יציג
שינוי
דולר ארה"ב3.2680.092
ליש"ט4.47290.081
ין יפני3.15080.181
אירו3.9674-0.05
דולר אוסטרלי2.52550.087
דולר קנדי2.5688-0.035
כתר דני0.5333-0.037
כתר נורבגי0.3821-0.598
רנד0.21550.373
כתר שוודי0.3938-0.152
פרנק3.6775-0.152
דינר ירדני4.60860.074
לירה לבנונית0.02160
לירה מצרית0.2072-0.193
עדכון אחרון: 2021-01-26
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות