שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חשש לחיי משגיחי הכשרות ביישובים הערבים
פרעות הערבים
השר לשירותי דת יעקב אביטן ומנכל המשרד עודד פלוס יפנו לשר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי על מנת לייצר סידורי אבטחה למשגיחי הכשרות
תגיות:
תעודת כשרות, אילוסטרציה | צילום: ID1974, שאטרסטוק

מנכ"ל המשרד לשירותי דת עודד פלוס הנחה הערב (שלישי) את מנהל הכשרות הארצית לבחון את המשך מתן שירותי כשרות והשגחה ביישובים הערבים. הנחייתו של מנכ"ל המשרד בעקבות מכתבו של הרב חזקיהו סאמין מנהל אגף כשרות נישואין ורבנות שפורסם הערב בכלי התקשורת.

במכתבו ממליץ הרב סאמין להפסיק את שירותי ההשגחה והכשרות במפעלים הנמצאים ביישובים ערבים בעקבות המצב הבטחוני הרגיש ומחשש לשלומם של המשגיחים. בשיחה שקיים מנכל המשרד לשירותי דת עודד פלוס עם מר אריה אבוחצירא המנהל את מערך הכשרות הארצית נבחנו האפשריות להמשך פעילותם של משגיחי הכשרות תוך שמירה על ביטחונם.

השר לשירותי דת יעקב אביטן ומנכל המשרד עודד פלוס יפנו לשר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי על מנת לייצר סידורי אבטחה למשגיחי הכשרות. ובמקביל תעשה פניה לראשי הרשויות במגזר הערבי בכדי להבטיח את בטחונם של משגיחי הכשרות.

עודד פלוס אמר הערב: "בימים אלו אנו נדרשים לעשות הכל בכדי לשמור על שגרת החיים. לא נאפשר הפסקת שירותי כשרות. המשרד פעל ופועל גם בימים מורכבים אלו למצוא פתרון לשמירתם ובטחונם של משגיחי הכשרות העושים מלאכת קודש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים