שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דני דיין מצטרף ל'תקווה חדשה' של סער
שחקן חדש
דיין, ששימש לאחרונה כקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, הכריז על הצטרפותו לתקווה חדשה. "מצטרף מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון"
גדעון סער ודני דיין | צילום: קמפיין תקווה חדשה
דני דיין וגדעון סער |
צילום: קמפיין תקווה חדשה

דני דיין, שכהן 4 שנים כקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק והיה יו"ר מועצת יש"ע מצטרף למפלגת 'תקווה חדשה'. דיין בן ה-65, יליד ארגנטינה, רס״ן (במיל.), שרת בצה״ל 7.5 שנים. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במימון מאוניברסיטת ת״א.

ב'תקווה חדשה' ציינו כי "במסגרת תפקידו יצר דיין קשרים הדוקים ביותר עם כל גווני הקהילה היהודית, עם בכירי שתי המפלגות הגדולות ושלל קבוצות בחברה האזרחית האמריקנית וזכה להערכה מקיר לקיר על אופן ביצוע תפקידו".

הוא הקים ועמד בראש חברה גדולה בתחום מערכות מידע. דיין כהן כיו״ר מועצת יש״ע והוביל תהליך לפתיחתה כלפי החברה הישראלית. מאות מעצבי דעת קהל מהארץ ומחו״ל ערכו סיורים ביו״ש באותה תקופה.
דיין השמיע קול ברור למען ההתיישבות ונגד תופעות קיצוניות כגון ״תג מחיר״.

עוד צוין כי "הוא הקים את הזרוע המדינית והבינ״ל של מועצת יש״ע, קיים מגעים קבועים ותכופים עם הממשל האמריקני ופרסם מאמרים בכלי תקשורת מובילים בעולם".

כיום מכהן דיין כיו״ר המועצה הציבורית של ״נפש בנפש״ בהתנדבות. תפקידים נוספים אותם מלא דיין בעבר : מזכ״ל ״התחיה״, חבר מליאת ״יד ושם״ וחבר מליאת רשות השידור.

דני דיין אמר כי "אני מצטרף ל״תקווה חדשה״ ברגע מכריע בתולדות המדינה מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשות גדעון סער, היחיד שיכול להוביל היום את השינוי הנדרש למען ישראל ואזרחיה".

יו״ר תקווה חדשה גדעון סער: ״ דני דיין הוא נכס לציבוריות הישראלית. דיין מבטא באופן צלול ומובהק את הרעיון הלאומי-הליברלי ומבין לעומק את חשיבות אחדות ישראל ואחדות העם היהודי כערך וכמרכיב חיוני בעוצמתה של ישראל. בקיאותו של דני דיין בחברה ובמערכת הפוליטית האמריקנית היא בעלת ערך רב במיוחד״.

עד כה צירף סער לרשימתו את השר זאב אלקין, ח"כ יפעת שאשא ביטון, ח"כ מיכל שיר, ח"כ שרן השכל, ד"ר עמנואל נבון, ר"ע אילת מאיר יצחק-הלוי, ראש עיריית אילת, עו"ד מיכל דיאמנט וקונסול ישראל בניו יורק לשעבר דני דיין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים