שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ילד בן 6 מבי"ש שאותר ברכב מורדם ומונשם
"אירוע חנק"
ילד בן 6 אותר ברכב הוריו ברחוב נחל דולב כשהוא מחוסר הכרה. כונני הצלה ביצעו בו פעולות החייאה במקום, ולאחר מכן הוא פונה בבהילות לבי"ח כשהוא במצב קשה אך יציב
תגיות:
זירת האירוע בבית שמש | צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד בן 6 אותר היום (חמישי) ברכב הוריו ברחוב נחל דולב ברמת בית שמש כשהוא מחוסר הכרה. כונני הצלה ביצעו בו פעולות החייאה במקום, ולאחר מכן הוא פונה בבהילות לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב קריטי.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 16:24 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על ילד מחוסר הכרה בתוך רכב מונע ברחוב נחל דולב בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בילד וכאשר חזר הדופק מפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 6 במצב קשה כשהוא מונשם.

אלעד פינץ ואהרון אדלר, פראמדקים במד"א, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הילד כשהוא בתוך הרכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות וכאשר חזר הדופק וליבו שב לפעום, פינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

צבי מאיר מרקסון, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "לדברי בני המשפחה הילד איבד את ההכרה תוך כדי שהותו עם אחים נוספים ברכב חונה בחניון של המרכז המסחרי. ביצענו בו פעולות החייאה ובשלב זה מצבו מוגדר אנוש".

זירת האירוע בבית שמש. צילום: דוברות איחוד הצלה | צילום: דוברות איחוד הצלה

ארגון איחוד הצלה מסר בהמשך עדכון על מצבו של הילד, ודייוחו כי הילד פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם במצב קשה אך יציב. עקב אופי האירוע פועלים במקום צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שמסייעים לבני המשפחה ששהו ברכב ולעוברי אורח שנתקלו באירוע.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה ילד בן 6, אשר נמצא מחוסר הכרה ברכב בבית שמש ועבר החייאה על ידי צוות מד"א בשטח. מצבו קשה מאוד וכרגע יציב. ככל הנראה מדובר באירוע של חנק ולא במכת חום. בשעה זו לאחר טיפול ראשוני על ידי צוות ילדים וטראומה, יועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהוא מונשם ומורדם".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא לצאת מכלי הרכב לפני שמוודאים שלא נשארו ברכב ילדים או פעוטות, ולא להשאיר ילדים בכלי רכב אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לעוברי אורח בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק בכלי רכב חונים באם לא נשכחו ילדים או פעוטות מה שעלול להסתיים באסונות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים